Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Boekertje

Boekertje

01-03-2014 om 18:10

Vakantiehuisje

Ik kwam deze tegen toen ik een vakantiehuisje aan het zoeken was voor ons gezin. En deze vond ik nogal opvallend. Kijk vooral naar de foto's van het interieur! Maar wij gaan toch maar ergens anders heen.

http://www.novasol.nl/p/DBB116?PE=2&K=0&SD=19-07-2014&DUR=7&ED=26-07-2014&wt.si_n=NormalSearchBookingFlow#floorplan-tab

Moeder

Moeder

02-03-2014 om 03:37

Perfect

als je kinderen hebt die dol zijn op ridders en dergelijke. Maar niks voor mij

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-03-2014 om 10:38

Ach

Mijn jongste zou dat best wel grappig vinden...

Perfect

Voor mijn buren, die zullen zich er uitstekend thuis voelen want die houden wel van eclectisch. Ze hebben een manshoge, gouden schouw met engeltjes, griekse zuilen, een lifesize bronzen romeinse gladiator met speer, massa's kroonluchters en standbeelden van leeuwen. En ze heten niet eens Frans en Mariska.

skik

Mij viel op dat je voor de toilet eerst naar buiten moet terwijl er een (geen toegang) deur binnen in de gang zit. Niet echt een aanrader.

tikkie link

Ik vrees dat als mijn kinderen ruzie krijgen - toch niet ongebruikelijk - de vijfjarige wel eens zou kunnen proberen of dat wapentuig echt werkt. En leg dat maar eens uit in het Duits, op de eerste hulp ...

Groeten,

Temet

Evanlyn

Evanlyn

03-03-2014 om 14:39

pas als ze ruzie krijgen, temet?

Die van mij zouden niet eens wachten tot we de koffers hadden neergezet.

Monique D*

Monique D*

03-03-2014 om 15:56

Thema?

Meestal is het van tevoren bekend wat voor soort huisje het is (middeleeuwen of het tijdperk van de ridders). Dan kan je je daarop voorbereiden. Zeker als je kinderen van ridders, harnassen, etc. houden.

Of men maakt later een soort Prinsessenhuisje ervan. Dat zou men dan moeten aangeven.

Maar ik heb begrepen dat dat niet het geval is en dat je daarachter komt via de foto's?

Evanlyn

Nee, inderdaad, bij nader inzien denk ik niet dat we een ruzie zouden hoeven af te wachten.
"Es tut mir leit, Frau Doktor, meine Tochter hat ihr Bruder den kopf eingeslagen mit einem Morgenstern oder wie heisst so etwas..."

Groeten,

Temet

Rafelkap

Rafelkap

03-03-2014 om 18:47

Ehm

ik zou wel bang zijn dat mijn zoon stiekem dat harnas aan wil doen.
Verder vind ik het best grappig. Ik hoef geen strak modern interieur in een vakantiehuisje, en het is vaak heel lelijk. Ik let er vooral op dat er een lekkere bank is, in Duitsland hebben ze ook nog wel van die harde houten bankjes. En dat er geen tapijt op de vloer ligt, een beetje goed schoon te houden dus.

Inanna

Inanna

03-03-2014 om 19:26

cool!

Mijn hele gezin vindt dit echt cool. Voor thuis wellicht wat over the top, maar voor een vakantiehuisje erg leuk. Beter dan het gemiddelde Centerparcs huisje, als je het mij vraagt

Boekertje

Boekertje

03-03-2014 om 20:55

zomaar gevonden

Ik vond het huisje zomaar, op internet omdat ik in die regio een vakantiehuisje zoek ivm familiebezoek in de vakantie. Bij dit huisje had ik geen enkel aanwijzing vooraf dat het zo gethematiseerd zou zijn. Als je er van houdt is het vast leuk voor een keer, maar het is niets voor mij en ik zou bang zijn dat mijn kinderen e.e.a. zouden uitproberen op elkaar.

bertje1

bertje1

05-03-2014 om 23:02

haha lachen

vind het wel wat hebben, lachen. Is misschien stoffig binnen ??
Ik vind het ook wel duits. boeken joh!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.