Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

vakantie om nooit te vergeten (eigen ervaringen)

Uit ander draadje: ' ik vind een vakantie waarin kinderen zichzelf prima kunnen vermaken een categorie; vakantie om nooit te vergeten."
--
Ja, langzamerhand pas je je verwachtingen aan in het leven ;-(
'--

Zo is het maar net.

Wat was voor jou een vakantie om nooit te vergeten (in positieve zin)? Het valt me trouwens op dat vakanties als je terugkijkt vaak leuker lijken dan ze waren toen je er middenin zat. Raar is dat.

mijk

mijk

29-04-2016 om 14:06

afgelopen herfstvakantie

Met onze kinderen 2,5 week zuid-west Amerika gedaan. Heel onverwachte kans vanwege extreem werk ding dat man ging doen. Extra vrij van school gekregen. En het was fantastisch!

Kaaskopje

Kaaskopje

29-04-2016 om 14:33

Slovenië en Zweden

Op zich vind ik alle reisjes die ik maak 'om nooit te vergeten', maar bij vragen als deze schieten bij mij standaard wel een paar naar voren. De vakantie in Zweden met mijn ouders en de vakantie in Sovenië met onze kinderen. In beide situaties was dit de enige buitenlandse vakantie ooit met het hele gezin. Zeker als je in de rol van ouder ziet hoe je kinderen ervan genieten is dat heel waardevol.

Los daarvan heb ik ook genoten van een reis naar Lourdes (omdat man daar helper was) en ervoer dat ook als speciaal, reisjes naar Londen en elders in Engeland, Eurodisney en de diverse vakanties in Nederland.

Maar wat mij ook altijd als iets speciaals is bij gebleven, 'gewoon' in Nederland, zijn de werkweken van school op Ameland en Terschelling. Ik heb zelf 11 jaar in duingebied gewoond, maar ik vond Ameland en Terschelling zo geweldig.

Huwelijksreis

Als huwelijksreis, trokken we ruim 4 weken door usa. Van NY en Niagara naar het zuidwesten.
Heerlijk relaxed, geen zorgen, alle tijd, alle vrijheid om van route te veranderen want niets geboekt.
En dat in een roes van verliefdheid.
Een huwelijksreis heeft een andere dimensie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.