Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

-Flupke-

-Flupke-

12-09-2013 om 14:41

v-hals voor heren

Even wat ik me afvraag. Worden V-hals-truien/t shirts vaak gedragen door homoseksuele mannen?
Mijn zoon geeft dubbele boodschappen. Hij geeft duidelijk aan bij het kopen van nieuwe kleding V-hals T shirten te willen. Hij wist eerst niet hoe dat heette en zei toen'van die gay-shirts'. Ik was verbaasd omdat mij dit nooit zo is opgevallen. Op mijn vraag of hij dan op jongens valt antwoordt hij dan weer ontkennend. ☺

krin

krin

12-09-2013 om 15:55

vast niet

Voorlopig zou ik er gewoon van uitgaan dat hij V-halzen mooi vindt, Flupke. Op het moment dat hij zelf bemerkt dat hij de jongens IN die V-halzen ook mooi vindt, kun je verder praten. Tot die tijd zou ik niet al zijn woorden op een goudschaaltje wegen.
"Gay" is volgens mij gewoon een (vrij stomme, beledigende) term voor alles wat niet über-mannig en stoer is.

-Flupke-

-Flupke-

12-09-2013 om 17:30

snap ik

Ja, duh, dat hij v halzen mooi vind. Maar ik stelde een vraag!

Nee

Volgens mij worden V-halzen door mannen van diverse geaardheid gedragen en zijn ze niet exclusief voorbehouden aan de homogemeenschap.

Maar is dat echt je vraag? Ik las eerlijk gezegd hetzelfde als Krin.

Fiorucci

Fiorucci

12-09-2013 om 18:09

Maar....

Wat is dan de dubbele boodschap???

krin

krin

12-09-2013 om 21:50

De vraag

Je vraagt: dragen homo's vaak V-halzen. Nee, niet vaker dan hetero's, vermoedelijk, zoals ChrisH ook zegt.
Je vraagt tussen de regels door: probeert mijn zoon mij te vertellen dat hij homo is door V-halzen te willen?
Daarop luidt mijn antwoord: ik denk het niet. Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk. De kans is klein. Miniem.
Dat denk ik omdat A: Zelfs áls V-halzen vaak door homo's gedragen worden, het feit dat jouw zoon ze graag draagt niet bewijst dat hij homo is; en omdat B: zoals ik al zei 'gay' een ruimere betekenis heeft dan 'homo', en een 'gay' truitje dus niet hetzelfde is als een trui-voor-homo's-dus-ik-ben-homo-mama! Capice?
Ik zou er nog aan toe willen voegen dat als je hem al op de man af hebt gevraagd of hij homo is en hij daarop nee antwoordt, je het onderwerp waarschijnlijk beter kunt laten rusten.
Zijn daarmee je vragen wel beantwoord?

Jesse_1

Jesse_1

13-09-2013 om 00:52

? Ik weet dat dit niet mag

Draadjes met elkaar vermengen is niet netjes, maar gezien je topic onlangs in Puberteit vraag ik me af waarom jij je nu afvraagt of truien met V-halzen vaker door homoseksuele mannen worden gedragen.
Je posting daar geeft zo'n duidelijke aanwijzing dat hij er open voor staat, dat zo'n shirt niet een doorslaggevende factor zal zijn van ja of nee.
Ik zal er verder niet op ingaan hier.

Katniss

Katniss

13-09-2013 om 10:53

Pffff

Mag je als heterovrouw nog wel een tuinbroek dragen? Volgens mij zou het voor je zoon fijn zijn als je niet alles wat hij zegt en doet probeert te linken aan zijn vermeende geaardheid. Die jongen is waarschijnlijk zoekende, en tenzij hij je expliciet om advies vraagt kun je je beter een beetje op de vlakte houden.
On topic, ik heb het idee dat V-halstruien vooral gedragen worden door mannen die denken dat ze nog heel jong zijn, en die graag met hun borsthaar willen pronken.

krin

krin

13-09-2013 om 11:02

Borsthaar? (ot)

Dat scheren mannen toch allemaal af tegenwoordig? Iedereen zo'n fraaie gladde kale borstkas? Het is wel een beetje gay, maar ach...

-Flupke-

-Flupke-

13-09-2013 om 11:16

oke

oke... bedankt voor de uitleg dat gay meer is dan homo.
Hiermee zijn m'n vragen beantwoord.
Naar hem toe laat ik inderdaad het onderwerp rusten. Hij weet dat hij bij ons terecht kan en dat het verder niet uitmaakt of hij wel/dan niet homo is.
En die tuinbroek, Katniss is wel van heel lang geleden... ☺

Berber

Berber

13-09-2013 om 12:59

Ach

Zo'n hele lage V-hals, zoals Ruud de Wild, Arie Boomsma en John Williams veel dragen (het mannendeekolletee) is misschien wat verwijfd, eh, girlie maar daarmee nog niet meteen gay. Niet homo- maar metroseksueel, zou ik zeggen. Misschien is hij dat dus. Vraag het hem eens.

Fiorucci

Fiorucci

13-09-2013 om 14:46

Flupke

Nee hoor, tuinbroeken hingen vorig seizoen weer bij H&M!

ilsepilse

ilsepilse

16-09-2013 om 14:06

neen hoor

mijn zoons 18 en 16 dragen nu alleen v-shirt
maar volgend jaar misschien weer niet !

Stenna

Stenna

01-11-2013 om 22:11

bleeeeeh

Ik vind het zO lelijk, v-hals shirts bij mannen. Kan me niet schelen of ze homo of hetero zijn. Kzit niet te wachten op plukjes eruit piepend borsthaar (en al helemaal niet als dat grijzend is, gruw) van wildvreemde mannen, noch op het showen van te glas geschoren decollete's. Niet doen. Ronde hals aub!

Stenna

Stenna

01-11-2013 om 22:12

natuurlijk

is dit geheel off-topic en niks te maken met de vraag die gesteld werd, maar moest het even kwijt.

Oh Stenna

Dat vind ik nou woest aantrekkelijk, dat beetje grijzend borsthaar boven de (normale) v-hals van mijn man uitpiepend. Maar van een mannendecoleté houd ik ook niet.

skik

clev

clev

03-11-2013 om 13:58

wel!

Veel mooier een V-hals maar dat plaatje van borsthaar erboven hoeft dan weer niet . Dus V-hals maar niet zo'n hele diepe. De coolcat v-hals zal ik maar zeggen. Mijn jongste draagt alleen maar v-hals, zijn pa vaker rond.

Katniss

Katniss

03-11-2013 om 14:04

Borsthaar

Ik vind borsthaar best aardig, maar van vreemde mannen hoef ik het niet te zien. Zo ook met buikhaar. Dat vind ik toch wel zo gruwelijk, als een man geen shirt draagt onder zijn overhemd en er haar tussen de knopen doorpiept. Meestal ook nog omdat er geen wasbordje maar een flink ontwikkelde bierbuik onder zit, brrrr.

Oh Jakkes katniss

Nu heb ik het beeld van een oud-collega, binnen het bedrijf bekend onder de bijnaam Kees Vlees, weer op het netvlies. Hoe kom ik daar nou weer vanaf?

skik

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

04-11-2013 om 13:25

oh en ik

vind zelfs het borsthaar van mijn eigen man gruwelijk als het uit zijn overhemd steekt. Niet als ik hem gewoon met ontblote borst zie, dat dan weer niet. Stom he?

Jasmijn

Jasmijn

05-11-2013 om 09:32

man wel

Hier heeft man witte shirts met een klein v-halsje (fractie dieper dan een ronde hals) en ook wel v-hals truien, maar die zijn ook niet al te diep.
Gay-achtige shirts zijn inderdaad die met het mannen decolleté, maar goed, de namen die hierboven genoemd waren van mannen die die shirts dragen, zijn toevallig allemaal niet gay dat is dan ook wel weer frappant.

zoon en man

zoon(14) en man dragen allebei wel v-halzen maar wel hoge, dus netjes net onder de hals

Tigress

Tigress

05-11-2013 om 11:06

Mannen decolleté

Ik persoonlijk gruw van een mannen decolleté. Net zo goed als ik het niet kan waarderen dat vrouwen er te diep uitgesneden bijlopen. Het doet mij wel een beetje gay aan. Zo, kijk mij een mooie borstspieren hebben. Vooral in combinatie van nét een maat te klein, dus strak. John Williams-model dus. Ook mannen die hun overhemd een of twee knoopjes te ver open hebben al dan niet met borsthaar.

Wat ik wel weer aardig vind staan is als er in die v-hals iets van een overhemd is te zien. Bij een ronde hals vind ik dat juist weer nerdachtig. Hahaha, het is ook niet gauw goed, geloof ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.