Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Sandra

Sandra

23-06-2017 om 14:40

Utrechtkenners?

Wie kent Utrecht goed?

Ik moet de komende weken een paar keer uit mijn werk (rond een uur of 5) van centrum Utrecht (hoek Daalsesingel/Knipstraat) naar de Amerikalaan in Kanaleneiland.

Mijn ervaring is dat als ik met de auto van mijn werk naar de A2 rij, het vaak erg vast staat bij het Westplein en op de Graadt van Roggenweg.

Wie heeft een tip hoe ik zo snel mogelijk rond dat tijdstip van A naar B kom?

En hoeveel tijd denken jullie dat ik er dan voor nodig heb?

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

23-06-2017 om 22:08

een en al ellende

Ai; da's volgens mij sowieso een ellende, welke route je ook neemt. Want hoe je ook gaat; je komt volgens mij sowieso wegwerkzaamheden tegen en drukte. Je zou kunnen gaan via de Vleutenseweg, linksaf naar Spinozalaan, de Lessing, haydn en pijperlaan, onder de fly-over door naar de Beneluxlaan en dan op een gegeven moment rechtsaf naar Amerikalaan. Maar bij de Spinozabrug is het erg druk wegens rijbaanversmalling, de Lessing/Haydn en Pijperlaan staan ook meestal vast en op de Beneluxlaan wordt gewerkt.

Dan de route via de Catherijnesingel, Bleekstraat (mag je daar rechtsaf?), Balijelaan, Koningin Wilhelminalaan, zou ook kunnen, maar ook aan de Koningin Wilhelminalaan wordt volgens mij gewerkt.
En de ring op dat tijdstip is natuurlijk ook druk. Bovendien moet je waarschijnlijk een van genoemde wegen nemen om de ring uberhaupt te bereiken.
Kortom; ik zou als het even kan gewoon zorgen voor voldoende tijd om van a naar b te komen. Ik zou zelf iig een half uur rekenen.

marinade

marinade

23-06-2017 om 22:55

Route vleutenseweg

Wat lelietje-van-dalen schets klopt helemaal. Het is kiezen uit 3 kwaden, helaas. Ik zou denk ik voor de Vleutenseweg en dan Lessing-Haydn etc kiezen. Drukst is eerste deel Lessing-Haydn, daarna gaat het meestal wel. Half uur zou ik ervoor uittrekken, idd.

Angela67

Angela67

23-06-2017 om 23:21

Transferium Westra en?

Zorg dat je met je auto de stad niet in hoeft. Parkeer je auto op handige plek en verplaats je met eigen fiets, ov-fiets of ov?
Gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.