Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Toegenomen racisme moet stoppen.

Ik ben zelf gewoon Nederlander en van Nederlanders komaf.

Mensen die moeite hebben met de multiculturele samenleving die moet zelf maar de biezen pakken en Nederland verlaten en daar is Geert Wilders PVV en Boudet FVD en constant Custers NVU het levendig voorbeeld van.

@Emma

@Emma

08-01-2021 om 09:40

Dirk

Wat fijn voor je dat je "gewoon Nederlander" bent, en dan ook nog van Nederlandse afkomst. Toe maar

Vader dirk

Vader dirk

08-01-2021 om 09:49 Topicstarter

racistische reacties tegengaan

Dat zei ik er bij anders gaan er mensen denken dat ik uit Turkije of Marokko of ander land buiten Europa kom en krijg ik hier geheid racistische opmerkingen over mij heen

Irina

Irina

08-01-2021 om 10:03

Racisme moet stoppen. De heren heten overigens (Thierry) Baudet en (Constant) Kusters.

Vicky

Vicky

08-01-2021 om 11:56

Vader Dirk

'Dat zei ik er bij anders gaan er mensen denken dat ik uit Turkije of Marokko of ander land buiten Europa kom en krijg ik hier geheid racistische opmerkingen over mij heen'

Ook Turkse en Marokkaanse mensen mogen van mij tegen racisme zijn, hoor.

'van Nederlanders komaf.'

Dat hangt er vanaf hoe ver je teruggaat ...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

08-01-2021 om 18:39

Nogal Vicky

Ik ben hartstikke Nederlands. Maar dat is onze familie ook pas sinds twee generaties.

Vicky

Vicky

08-01-2021 om 20:51

Precies

En er was ook iets met een Grote Volksverhuizing in het jaar 400 😂😂😂

@Emma

@Emma

08-01-2021 om 22:13

Jaartal onbekend

Van Kooten en De Bie:

"Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd was het nu niet zo een puinhoop in Amerika geweest."

Kaaskopje

Kaaskopje

09-01-2021 om 01:32

Vraag positief bekijken

Ik heb de indruk dat je zin had om wat knuppels in het hoenderhok te gooien. Ik ben wel benieuwd naar waarom juist op dit forum.

Ik vind je oproep om groeiend racisme te stoppen uiteraard uitstekend, maar misschien is het een idee om het eerst eens bij een onderwerp te houden, zodat het lijkt of je dat onderwerp echt wilt bespreken in plaats van voor de lol met knuppels te gooien?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.