Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anna

Anna

14-02-2016 om 21:36

Tips voor Netflix serie, zoals bv the bridge en the killing, the fall

Wij zijn net klaar met the Bridge, t/m seizoen 3, geweldige serie.
The Killing en The Fall vond ik ook top. Dexter te heftig en top of the lage niet pakkend.
Wie heeft tips voor een nieuw seizoen kijkplezier?
Groet, Anna

vlinder72

vlinder72

14-02-2016 om 21:38

bloodline of luther

Blacklist kan ook. En heb je Homeland al gezien?

angel3

angel3

14-02-2016 om 21:47

ehm

House of cards
suits
The following
Homeland
Fargo

Allemaal erg verschillend overigens

vlinder72

vlinder72

14-02-2016 om 21:51

House of cards is geweldig. Breaking bad ook maar misschien iets te geweldadig.orange is the new black was een aangename verrassing. Wel iets totaal anders.

Bennikki

Bennikki

14-02-2016 om 22:55

Wat je echt moet gaan zien:

En verbaasd dat hij er nog niet tussen staat: Making A Murderer. Iedereen heeft het erover, en terecht. Ik heb nog nooit zoiets gezien.
Homeland is trouwens inderdaad ook een prima serie, moet je wel tegen neurotische hoofdpersonen kunnen.

Juno

Juno

15-02-2016 om 08:58

Lie to me

Lie to me, the returned (helaas alleen seizoen 1)

angel3

angel3

15-02-2016 om 09:05

anna

Ik heb 1 afl gezien van making a murderer . Dat is een documentaire. Dus daar moet je wel van houden. Ik snapte na 1 afl niet hoe je daar nu nog 10 opvolgende afleveringen van kunt maken eerlijk gezegd. Maar misschien moet ik die toch maar weer aanzetten.

The following is erg bloederig. Moet je van houden Geen horror maar wel serial killers.

Orange is the new black vond ik een paar afl leuk maar het gaat helemaal nergens heen vonden wij. Geen uitzicht op een soort plot dus we bleven drijven. Dat greep ons niet.
We kijken nu true detective maar dat is HBO.....

Christel

Christel

15-02-2016 om 09:06

Making a murderer

die moet je echt zien! Met opening zitten we hier te kijken. Vanavond gaan we de laatste aflevering kijken.

Christel

Christel

15-02-2016 om 09:06

Met opening?

Nee, met open mond!

suits
white collar
prison break
broadchurch

mirreke

mirreke

17-02-2016 om 20:57

Orphan Black

Super! (Orphan Black dus)

The Mentalist (leuk maar niet heel diep, wel ontspannend, meer losse afleveringen, alhoewel de achtergrondstory wel doorloopt)

The 4400
Lost natuurlijk
Ik vond Top of the Lake wel erg pakkend

Hannibal (serie, gaat over hannibal de psychotische psychiater en een profiler, speelt zich af vóór Silence of the Lambs, aanrader! Geen horror of zo, maar psychologische spanning...)

Jessica Jones (een soort marvel=achtige serie, met een vrouwelijke hoofdpersoon)

Jericho,
Lie to me idd.

The returned (over een doodnormaal frans dorpje, waar ineens een aantal mensen die al jarenlang dood zijn terugkeren, en wat dat voor effect heeft op de sociale verhoudingen). Remake vh Franse origineel, maar goed!

Dicte

is een Deense serie over een journalist in Arhus, Leuk en niet te zwaar. Nu kijk ik Rita (ook Deens, over een docente) maar ik vind het minder.
Sini

neteret mut

neteret mut

18-02-2016 om 12:47

fargo

een serie met dezelfde naam als de bekende film

Agatha

Agatha

21-02-2016 om 18:53

Allemaal Netflix?

Zijn dit allemaal Netflix series? Ik kon 'The Following' niet vinden bijvoorbeeld.

Triva

Triva

21-02-2016 om 19:18

Netflix

Ik overweeg eigenlijk ook dat netflix, kan ik ergens zien welke series er te zien zijn en is het ook zo dat series verdwijnen na een poosje of worden het er alleen maar meer?

Inanna

Inanna

21-02-2016 om 21:13

Trive, ja en ja

Hier staat een overzicht:
http://www.netflix-nederland.nl/
en tevens hebben ze het verwijderalarm, waar je kunt zien welke series dreigen te gaan verdwijnen en ook welke al verwijderd zijn.

Deel III

Staat The Bridge III al op Netflix? Ik heb The Bridge namelijk ook net uit maar deel drie heb ik elders vandaan moeten hallen. Ik heb gesmuld. Er zijn wel meer Scandinavische series oa van de schrijver(s) van The Bridge maar nog niet allemaal op Netflix. Misschien komen die nog?

Niet op Netflix geloof ik, maar wel een aanrader: The Team (was op Fox). Ik kijk nu Arne Dahl maar die vind ik toch minder.

Naast veel dat hier genoemd is, staan ook Downton Abbey, Mad Men, Wallander, Lilyhammer, Annika Brengtzon: crime reporter en the Americans op mijn lijstje. Deze kan je op Netflix vinden.

Fargo ja! en ...

Luther. Echt de moeite waard. Ook spannend en anders: River. En ontzettend lekker als je van soap houdt en van liedjes: Nashville.

angel3

angel3

22-02-2016 om 15:31

agatha

Ja the following is van netflix. Ik heb net vorige week laatste deel van seizoen 2 bekeken. Dus zou er op moeten staan

Ad Hombre

Ad Hombre

22-02-2016 om 19:15

Orphan Black

"Super! (Orphan Black dus)"

Ik heb net seizoen 3 afgekeken en ik heb er *zo* genoeg van! Wat mij betreft werd het ieder seizoen slechter.

Seizoen 1: Leuk
Seizoen 2: Meh
Seizoen 3: Bleh!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.