Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

P

P

20-06-2013 om 18:28

Tips voor luisterboeken gevraagd voor in de vakantie?

Wij nemen altijd een stapel luisterboeken mee van de bieb voor onderweg op vakantie. Twee jaar geleden hebben we alle Harry Potters geluisterd (nee niet alleen tijdens de vakantie).

Vorig jaar hadden we oa oorlogswinter en Achtste groepers huilen niet.

Nu heb ik Paulien Cornelisse besteld (Taal is zeg maar...) als luistercd en het andere boek van haar neem ik gewoon als boek.

Heeft iemand ideeën voor ons gezin (twee zonen van 14 en bijna 12)? Helaas heeft oudste de Hongerspelen net gelezen anders had ik die genomen. Iets spannends is wel gewenst!

De brief voor de koning

En het vervolg: Geheimen van het Wilde Woud?

Iets anders: was het bij jouw jongste ook niet zo dat hij niet zo graag/makkelijk las, en dat hij pas echt met plezier ging lezen in de Loserserie? Net als bij mijn oudste (10)? Als ze ongeveer dezelfde smaak hebben, heb ik nog wel een leestip voor je (is niet als luisterboek verkrijgbaar): de serie Animorphs. Google maar. Mijn zoon vreet ze, is nu in deel 6 bezig.

Annet

Annet

20-06-2013 om 19:59

hobbit of lord of the rings?

Grijze jager bestaat misschien ook?
Junior betacanon is ook een geweldige serie

Onze luisterbibliotheek...

al jaren verzamelen we luisterboeken,even de collectie erbij gepakt.

Zoon van 14 zegt:

Scheepsjongens van de bonte koe,is hier met stip op 1.
Geheimen van het wilde woud is heel spannend.
Of snuf de hond.
De grijze jager serie.

Het noorderlicht van de golden kompas hebben we ook maar die vind ie niks.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.