Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-06-2015 om 08:36

Tips voor feestlokatie gezocht

Ik zoek een lokatie waar ik een feest kan geven. Er komen iig rond de 40 kinderen in de leeftijd van peuter tot puber.
Iets met een speeltuin dus. Waar je lekker kunt eten en het niet heel erg opgeprikt is.
Ik heb hier ook eens iets gelezen over een eiland wat je kunt huren?

Het moet ergens midden Nederland zijn en het budget is ruim.

Wie weet wat leuks?

Puck

Puck

17-06-2015 om 08:57

Rhijnauwen

Ik weet wel dat er een eiland in het Veluwemeer is, maar dat is meer om te kamperen met groepen.
Rhijnauwen is misschien wel een mogelijkheid, bij Utrecht? En bij bijv. dierenpark Amersfoort of het Dolfinarium in Harderwijk kun je ook fessten geven.

angel3

angel3

17-06-2015 om 09:38

Fort de klop

Vlakbij Utrecht. Of bedoel je pampus bij Amsterdam?

Tijgeroog

Tijgeroog

17-06-2015 om 10:00

Openluchtmuseum Arnhem

Bij het openluchtmuseum in Arnhem kun je ook feesten geven, ook met een eigen lokatie enzo. Speeltuinen genoeg daar.

neteret mut

neteret mut

17-06-2015 om 10:49

slot loevestein?

mijn schoonvader heeft zijn verjaardag daar gevierd, een kleiner aantal mensen dan waar jij voor zoekt en dus ook niet echt speciaal iets afgehuurd. Maar wat daar wel kon was boogschietlessen regelen alleen voor de eigen groep, mijn pubers/ jong volwassen (en ikzelf en zwager) vonden dat heel leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.