Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Carrieremoeder

Carrieremoeder

26-04-2017 om 17:46

Tips voor feestje

Ruim een jaar geleden ben ik begonnen met de opleiding verzorgende IG.
Het gaat heel goed, ik moet nog 2 theorie-examens en 1 praktijkexamen tot eind juni maken en dan ben ik voor deze periode klaar. Vanaf oktober ga ik stage lopen, ik heb er zin in!
Nu wil ik eigenlijk voor de behaalde theorie examens een klein feestje geven bij mij thuis.
Gewoon, met een stel vriendinnen die ik nog maar weinig spreek omdat ik nu veel tijd kwijt ben aan school.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het ga aanpakken, een borrel als een soort receptie, of juist op een zaterdagavond met veel gezelligheid en fijne mensen om me heen.
Ik wil het ook niet over de top maken, ik moet tenslotte nog het echte examen halen
Wie heeft wat ideeën voor mij?
Groetjes Carrieremoeder

Emmawee

Emmawee

26-04-2017 om 20:06

Etentje

Het hangt een beetje van de groepsgrootte af, maar je hebt het over een stel vriendinnen voor wie je minder tijd / aandacht hebt gehad, omdat je druk bent met je studie. Die zou ik uitnodigen voor een etentje. En dan ook gewoon gezellig aan tafel gaan Je kunt dan tenminste ook echt aandacht hebben voor iedereen, terwijl dat op een feestje toch lastiger is.
Je hoeft geen "uren in de keuken", tenzij je dat geweldig leuk vindt natuurlijk. (Zie ander draadje)

bieb63

bieb63

27-04-2017 om 14:44

Als je het hebt over een stel vriendinnen

Dan zou ik idd ook kiezen voor gezellig eten. Gourmet, fondu, of gewoon pasta met 2 soorten saus. I.i.g. iets wat jij redelijk eenvoudig in elkaar kan flansen en niet continu in de keuken bezig bent. En dan gewoon lekker uitgebreid gezellig aan tafel en vooraf borrelen en achter na-borrelen. Meer hoeft toch niet?

40er

40er

27-04-2017 om 16:00

Leuk

Lekker lang borrelen met hapjes erbij. Misschien tapas ofzo. Kun je lekker kletsen. Of bij mooi weer lekker de barbecue aan.

Succes met de rest van de examens!

Laura

Laura

27-04-2017 om 19:28

Bedankt voor het meedenken!

Het wordt een knus etentje met een stel vriendinnen. Ik maak verschillende soorten tapas zodat ik zelf niet re lang in de keuken hoef te staan en gezellig bij m'n vriendinnen kan zitten!
Ik heb ze vanmiddag een uitnodiging verstuurd, het komt vast goed met de laatste examens!
En anders hebben we een gezellig avondje en proosten we op alles wat ik wel al heb gehaald

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.