Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tips spooktocht gevraagd

mijn man en ik organiseren een spooktocht voor onze dochter die 16 wordt.

Wie heeft ideeen om deze spooktocht onvergetelijk te maken?

Het zijn 16 jarigen en niet snel bang te krijgen.

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën

groetjes, k. oekje

Mijntje

Mijntje

03-05-2014 om 20:22

poel

Ik zou ze bioscoopkaartjes geven voor een horrorfilm. Er is net een nieuwe uit, met Gijs van Scholten Asschat 'de poel'.

Pannen Koek

Pannen Koek

04-05-2014 om 00:15

weet je zeker

dat ze dit leuk vindt?

k. oekje

k. oekje

04-05-2014 om 00:37 Topicstarter

reacties

hallo,

Mijntje, een horrorfilm is nu niet echt iets wat wij in gedachten hadden. We bedoelen meer schrikelementen in het bos.

Pannen Koek, ik weet zeker dat ze dit echt gaaf zal vinden. Ze heeft een knotsgekke vrienden groep die altijd in zijn voor een geintje.

Is er een reden dat je dit vraagt?

groetjes, K. oekje

hmm

Ik kan mij eigenlijk ook nauwelijks voorstellen dat 16 jarigen het leuk vinden om nog een typisch kinderfeestje te hebben georganiseerd en begeleid door de ouders. Dus ik snap de vraag van Pannen Koek wel.

Mijntje

Mijntje

04-05-2014 om 08:19

hmm 2

Ik kan mij er ook niks bij voorstellen, maar ook niet dat je veel hoeft te doen. In het bos met zaklamp lijkt me al eng genoeg.
Ik zou ze wel een touw geven die ze vasthouden zodat ze elkaar niet kwijtraken, als het een grote groep is. Misschien kan je een route maken met fluoriserende sterren.

k. oekje

k. oekje

04-05-2014 om 09:54 Topicstarter

goedemorgen

Voorop gesteld, wij weten 100% zeker dat ze dit erg leuk gaat vinden.
Mijn man organiseert dit eens per jaar voor zijn klas en dadat is altijd een groot succes (ook al is dat voor groep 8).
We hebben al een hele lijst met ideeën maar we missen gewoon nog een aantal effecten. Vandaar mijn vraag.

We hebben een van haar vriendinnen in het complot betrokken. sowieso om te polsen wat ze ervan vinden. Zij was echt dol enthousiast en heeft zelfs haar vader en een leraar van school erbij willen betrekken.
Dus of ze het leuk gaan vinden daar twijfel ik niet aan.

het is de bedoeling daar ik mijn dochter ergens vandaan haal om ergens even wat te eten. de zusjes zijn beiden uit logeren en papa is even voor zijn werk weg.

Haar vriendinnen geef ik de sleutel van het huis en maken alles klaar voor het slapen (ze blijven allemaal slapen) en zetten de hapjes etc klaar. versieren het huis.

Rond een uur of 20.00 -20.30 gaan dochter en ik weer naar huis en zit de kamer vol met haar vrienden.

Het is de bedoeling dat ze rond 23.00 worden meegenomen het bos in. Daar weet alleen die vriendin van maar de rest niet. In het bos worden ze opgesplitst in groepjes van 3 die de route gaan lopen.

we hebben al aardig wat schrik effecten zoals een gorilla, een lijkkist, dingen die uit de boom vakken, 2 leger commando's waar je onder een net moet door kruipen en aan het einde daarvan staat een schrik effect. Bak met wormen waaruit je 3 ogen moet halen en een gedeelte die ze aan de hand van een touw moeten lopen.

Dit is in een notendop wat we van plan zijn. Wellicht geeft dat wat meer duidelijkheid.

Bij thuiskomst vuurkorfje aan, buiten kachel aan en gezellig nakletsen.

Ik hoop dat er mensen zijn die nog ideeën aan kunnen brengen. ben benieuwd.
groetjes, K. ersje

Juno

Juno

04-05-2014 om 10:42

Greppel

Laat de route door een droge greppel lopen, als de groep halverwege is een handlanger vanuit de bladeren omhoog laten komen om de meiden te pakken.
Iemand ophangen (op schommel zitten, maar wel zichtbaar touw om de nek), kaarsjes in een kring eronder.
Als ze denken dat ze klaar zijn en richting einde van het bos lopen nog wat handlangers uit kliko of vuilnisbak laten springen.

Spookverhalen

Als het niet te koud is om buiten stil te zitten dan is ergens stoppen om spookverhalen te vertellen altijd goed, liefst verhalen die in de buurt plaats gevonden hebben.

Slijmerige fingen ophangen, een enkel vast pakken, enge geluiden helpen allemaal ook.

Liefst niet te veel zaklampen mee, telefoons uit.

Overigens meerdere keren spooktochtbmet tieners gedaan - altijd leuk. Ook voor meiden van 16, 17!

Mariel

k. oekje

k. oekje

05-05-2014 om 00:46 Topicstarter

yes, daar kunnen we wat mee

Wat een leuke ideeën. Die kliko gaan we doen, als afsluiter thuis.

Enkel pakken, die kaarsjes, een lijk ophangen.... kijk,, heel simpel maar zo doeltreffend.

tnx!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.