Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

dihanne

dihanne

13-01-2015 om 20:32

tips gevraagd voor feestlocatie

Yes, yes: dit jaar word ik 50!

Samen met vijf lotgenoten ben ik aan het nadenken over een feestelijke aankleding hiervan

Tijdens een eerste brainstorm kwam het idee naar boven om in een boomgaard/tuin/o.i.d te koken voor onze families (denk aan zo'n reclame voor (nep)italiaanse producten, zo'n gezellige lange tafel, iedereen lachen en praten enzo).

En daarna een feest, waarbij het leuk is als gasten kunnen blijven kamperen/logeren.

Omdat we met zes zijn, mag het best wat kosten. Dus we kunnen bv een mobiele keuken huren enzo.

Nu nog een locatie!
We hebben al wat ideeen (bv camping Amstelkade), maar misschien zijn hier ook nog goede ideeen.......

vast hartelijk dank,
Dihanne

Boheems paradijs

Misschien vind je het 3x niks maar dit staat al een hele tijd hoog op mn bucketlist. Een hele camping, veel slaapplaatsen, kampvuurtjes, van alles te doen voor eventuele kinderen. De feesthemel wat mij betreft! Al weet ik niet of het wel groot genoeg is voor jullie. Maar goed, denk in mogelijkheden!

http://www.boheemsparadijs.nl/

Barvaux

Barvaux

14-01-2015 om 05:21

swaen

Leuke tip. Lijkt me ideaal!

dihanne

dihanne

14-01-2015 om 06:05

swaen

Wauw, wat een leuke tip, die ga ik direct in de groep gooien.
dank je wel!

Nog meer mensen met briljante ideeen?

groetjes
Dihanne

dihanne

dihanne

18-01-2015 om 18:38

iemand nog een tip? feestlocatie

Nou ja, het was te voorzien:
de dames vinden het Boheems Paradijs geweldig (willen dan allen een zigeunerjurk aan) maar de heren 'zoeken toch eigenlijk iets anders'....

heeft iemand nog een tip???

Dihanne

Mamba

Mamba

18-01-2015 om 18:51

Tiengemeten

Herberg Tiengemeten op het eiland Tiengemeten. Bij een feest moet je ook de herberg huren, zij verzorgen catering zoals bijvoorbeeld een barbecue. Aankleding en muziek zelf regelen. Kampvuur is mogelijk en je kan met een speciale boot gehaald en gebracht worden. Heb je meer overnachters dan in de herberg passen, kan je of een ingerichte tent huren of in een eigen tent in de boomgaard overnachten.

dihanne

dihanne

19-01-2015 om 16:34

bedankt Mamba

Ziet er heel leuk uit: Herberg Tiengemeten!
Ik gooi 'm in de groep!

Nog meer mensen met zulke leuke tips?

groetjes
Dihanne

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.