Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

11-03-2014 om 11:24

The Passion

Dit lees ik net op Facebook:

"We zijn trots en dankbaar dat deze topartiesten zich willen inzetten om het Paasverhaal te vertellen op 17 april 2014! Jan Dulles (Jezus), Simone Kleinsma (Maria), Stanley Burleson (Petrus) en Beau van Erven Dorens (verteller)"

Mooie cast denk ik. Vooral Simone Kleinsma vind ik echt een fantastische zangeres. En Beau van Erven Dorens als vertellen lijkt me ook leuk.
Vorig jaar hebben dochter en ik echt genoten van Jim Bakkum en Rene van Cooten. Prachtige muziek. En ik heb me toch ook wat geergerd aan Jurgen Raymann, vond 'm als verteller soms heel onduidelijk praten. Waarom heeft die man nog steeds zo'n zwaar accent?

Wij zijn niet gelovig, maar ik kijk het heel graag met mijn dochter van 11. Ik vind het ook bijzonder dat dit mensen zo kan binden.

Kijken jullie ook naar de Passion?

amk

amk

11-03-2014 om 11:27

geweest

Ik ben er bij geweest in Rotterdam, prachtige sfeer, maar op tv was het geluid stukken beter dan daar op het plein.
Ik ben ook niet gelovig, maar het passieverhaal kun je ook op een andere spirituele basis uitleggen.

Mooie cast

Ik ben wel gelovig en kijk ieder jaar naar The Passion. Prachtig! Deze cast vind ik wel goed klinken, Jan Dulles is een fantastische zanger dus dat moet goedkomen. Vorig jaar was het ook werkelijk prachtig.
Sanneke*

Tigress

Tigress

11-03-2014 om 13:44

Mooi spektakel

Ik ben niet gelovig maar ik kijk er wel met plezier naar. Ik vond het in 2013 heel bijzonder hoe 'Jezus' bij het einde op het water stond in de hofvijver. Erg speciaal effect. Omdat ik zelf in Den Haag woon en dichtbij de locaties waar het verhaal werd opgenomen, maakte het wel extra speciaal. Ik vond de cast erg goed en bijzonder René van Kooten als Jezus en Jim Bakkum als Petrus en Anita Meyer als Maria.
Ik vind het ook telkens weer bijzonder hoe Nederlandse liedjes door het gebruik in de Passion een speciale lading krijgen.

Katniss

Katniss

11-03-2014 om 13:54

Vorig jaar niet gezien

Vorig jaar heb ik helaas gemist, maar met mijn favoriete Nederlandse zanger in de hoofdrol ga ik dit jaar zeker kijken.

Ha, Katniss

ja, leuk! Hij is ook mijn favoriete zanger van Nederland (en de beste, overigens)!

Ik doe mee!!

Ik loop mee, zal daardoor wel minder kunnen zien. Maar ik kijk later de uitzending wel terug.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-03-2014 om 14:09

Uiteraard kijk ik weer!

Ik heb het nu twee keer gezien en ik vind het een prachtig maar vooral ook bijzonder spektakel. Dus ik zet het uiteraard weer aan.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-03-2014 om 14:21

Judas

Ik las dat Jamai Judas gaat spelen. Die jongen kan ook mooi zingen.
Beter als Daniel Bossevain(schrijf je dat zo?). Die zong vorig jaar best vals

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.