Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Christel

Christel

06-12-2013 om 15:42

Tekst kerstliedje basisschool

Ik kan de tekst van onderstaand kerstliedje niet vinden, ik heb me suf gezocht op het wereldwijde web, maar òf de school van mijn kinderen heeft dit liedje zelf verzonnen òf ik kan niet zoeken

Hier komt het stuk wat ik wel weet:

Prettige kerstdagen allemaal, ik stuur geen kaartje, ik zeg het muzikaal, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen allemaal. O kijk een kaartje van de koningin, ....... en kijk een kaart van Achmed dat is een marokkaan, een vriendje van mijn broertje maar die is terug gegaan.

Tesah

Tesah

06-12-2013 om 18:18

Trefwoord?

Is de school van je kinderen een christelijke school? In dat geval kan het een liedje van de godsdienst methode trefwoord zijn. Daar kan ik je nu niet mee helpen maar iemand anders misschien wel?

Tesah

Christel

Christel

07-12-2013 om 15:46

Tesah

Het is een katholieke school, maar het liedjes lijkt niets met religie te maken te hebben.

Ik zoek verder.......

Paal

Paal

07-12-2013 om 16:13

Praxis

Volgens mij heeft dit ooit in het tijdschrift praxisbulletin gestan

Gies

Gies

18-12-2013 om 16:45

aanvulling

Hoi Christel,

Ik kan je misschien een klein beetje verder helpen, al weet ik ook niet alles meer... als je achter de gehele tekst ben hoor ik dat ook graag

Prettige kerstdagen allemaal, ik stuur geen kaartje, ik zeg het muzikaal, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen allemaal.

Een kerstkaart van oom Jaap en tante Chon, die vieren lekker kerstmis in Spanje met veel zon. (niet helemaal zeker over het Spanje stukje, en er moet nog een regel achteraan die ik me niet meer kan herinneren)

Prettige kerstdagen allemaal, ik stuur geen kaartje, ik zeg het muzikaal, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen, prettige kerstdagen allemaal.

Kijk nou een kaartje van de koningin, O nee verkeerd bezorgd, tja dat zat er wel dik in. En ook een kaart van Achmed dat is een Marokkaan, een vriendje van mijn broertje maar die is terug gegaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.