Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Stenna

Stenna

15-12-2013 om 14:45

suffe vraag over correctieding

Beetje suffe, echte off-topic vraag, maar je zal er maar mee zitten
Ik had zo'n iets glimmende gecoate broek gekocht. Vrij dunne en elastische stof, die nogal tekent vind ik. Dus nu heb ik er zo'n correctiebroekje bij gekocht (bij de hema) voor eronder. Met pijpjes en heel strak. Maar doe je dat nu zo aan, zonder iets eronder? Of toch een gewone slip eronder? Het effect is dan een beetje weg, dan zie je misschien toch weer randjes aftekenen? Maar lekker en hygienisch is zo ook niet, want het is erg synthetisch. Wat is de bedoeling eigenlijk?

Katniss

Katniss

15-12-2013 om 14:53

Correctiebroekje

Je correctiebroekje is een onderbroek. Daar doe je dus niets onder. Zelf heb ik naadloos ondergoed van de Hema (hemdje en broekje met pijpjes), vreselijk onsexy. Dat wordt niet verkocht als figuurcorrigerend maar werkt in de praktijk wel op die manier.

Proberen

Als het corrigerende effect weg is als je er een gewoon slipje onder doet dan zou ik die weglaten. Als mijn katoentje niet zichtbaar zou zijn dan wist ik het wel

Stenna

Stenna

15-12-2013 om 17:13

Katniss

Is dat naadloze broekje dan wel van katoen (die ik nu heb dus niet)?

Katniss

Katniss

15-12-2013 om 17:20

Katoen

Die met die pijpjes is wel van katoen. Ik heb ook nog twee naadloze broekjes in een ander model (bikinislip o.i.d.) en die zijn van een ander materiaal. Op de sticker stond 'draagt als katoen', maar bij de aankoop had ik alleen het woordje katoen gezien Ze zitten comfortabel, dus die claim dat het draagt als katoen is wel waar.

mirreke

mirreke

16-12-2013 om 12:14

Hier ook

naadloos ondergoed van de HEMA. Ik heb zowel katoen als nepkatoen, maar die nepkatoenen zit zelfs nog lekkerder. Je kunt bv. bij irritatie evt. een inlegkruisje gebruiken? Voor zover dat niet nog irriterender werkt?
Mijn ervaring is in ieder geval dat het niet extra zweet of zo...

Nils

Nils

16-12-2013 om 22:34

Zonder

Correctie ondergoed draag je volgens mij altijd zonder iets eronder, ik wel in ieder geval. Ik heb al jaren correctie ondergoed van Spanx. Onder strakke Jerseyjurkjes zie je er helemaal strak uit! Het kost wel wat, maar gaat jaren en jaren mee. Oprah zweert er ook bij... Mijn ervaring met goedkoper correctiespul is dat het niet goed blijft zitten en juist daardoor voor lijntjes zorgt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.