Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jet

Jet

29-03-2018 om 23:39

Sterf en geboorte datums

Hebben jullie dat ook dat er kinderen worden geboren op sterf datums of geboorte datums van overlerlededen?.
Hier al een paar keer. Neef geboren op. Verjaardag van onze opa, tweeling van ons op verjaardag van overleden broer van onze zwager, achternichtje op de sterf dag van onze oma. Bizar zo veel dagen in het jaar maar dan deze datums .

Grote familie.

Ja, en bij ons niet op sterfdagen van "overleden broer zwager", maar op sterfdagen van directe familie.
Het is maar net hoe groot je familie is. Hoe groter de familie des te meer overledenen en des te meer geboortes. En hoe groter de kans dat dit samen valt op één dag. Bij ons is dit gegeven eigenlijk "gewoon".

Floria

Floria

30-03-2018 om 07:42

sterfdagen

weet ik echt niet meer hoor.

Ella

Ella

30-03-2018 om 09:41

Ons kind en kind van broer en schoonzus zijn beide op de verjaardag van hun vader geboren, scheelt 2 verjaardagen per jaar aan feestjes!

Ikzelf ben geboren op de sterfdag van het zusje van mijn vader, het schijnt dat mijn oma, de moeder van het overleden meisje dus, dat heel bijzonder vond.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

30-03-2018 om 17:13

Mijn kinderen

Op de geboortedata van mijn grootouders. En 100 jaar na dato.

Dat vond mijn moeder echt heel bijzonder. Ik heb er niet op gepland oudste had er zelfs al anderhalve week eerder moeten zijn.....

Wilgenkatje

Wilgenkatje

30-03-2018 om 18:38

Nee, helemaal niemand...

Allemaal een geheel eigen datum. Binnen de familie dan he

Aagje Helderder

Aagje Helderder

30-03-2018 om 20:49

Hier

werd oudste geboren op de verjaardag van mijn oma. Totaal niet met het oog op mijn oma heeft ze wel als tweede naam bijna dezelfde naam als mijn oma.

In mijn schoonfamilie is en kleinkind geboren op de sterfdag van een van mijn schoonouders.

Aagje

Ad Hombre

Ad Hombre

01-04-2018 om 20:33

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-04-2018 om 21:49

Nee nog nooit

Leuke theorie.

Wiskunde is een mooi vak!

Ad Hombre

Ad Hombre

01-04-2018 om 22:02

Ginny

"Wiskunde is een mooi vak!"

Maar helaas grotendeels aan mij voorbijgegaan.

Ik ken het uit de wereld van computer security:

https://www.iafrikan.com/2016/06/22/the-birthday-paradox-and-how-it-is-applied-to-hacking-passwords/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.