Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Biene M.

Biene M.

09-05-2013 om 07:55

Stemmers gezocht!

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar waag het er maar op De NASA heeft op 50 locaties verspreid over de wereld de Space Apps Challenge georganiseerd, waarbij in een weekend mensen samen gingen werken aan een zelfbedacht project om het leven op aarde of ruimtereizen te verbeteren. Mijn man heeft samen met een groep mensen uit drie continenten gewerkt aan een spel waarbij spelers op basis van echte satellietgegevens windturbines en zonnecollectoren zodanig plaatsen dat ze een zo groot mogelijke opbrengst hebben. Met dit project hebben ze gewonnen bij de challenge in Amsterdam.

Nu zijn de lokale winnaars door naar de internationale contest en de winnaar daarvan mag naar Cape Kennedy. Onze zoon is helemaal ruimtegek, daarom hopen we nog wat harder dat het team van mijn man wint. Wil je op hem stemmen? Stemmen gaat via twitter, de link staat op de website van het project van mijn man: http://www.perpetuality.org/

Je kunt ook direct de volgende tekst tweeten: I vote #perpetuality for @spaceapps People's Choice Award!

Heel erg bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

09-05-2013 om 19:05

Gestemd!

En wens het team maar veel succes! Houd je ons op de hoogte???

Biene M.

Biene M.

09-05-2013 om 21:18

Petr@!

Super, dank je wel! Als hij wint kom ik hier zeker even een gat in het oranje scherm springen

Geen twitter

Wat een leuk initiatief!!
Wil wel stemmen, maar heb geen twitter
Andere mogelijkheid om te steunen?

Biene M.

Biene M.

10-05-2013 om 13:49

Alleen twitter

Het kan helaas alleen via twitter, echt jammer! Maar een twitteraccount is zo aangemaakt natuurlijk

Gestemd!

Wil ik speciaal hiervoor dan maar een twitter account aanmaken (want eerlijk gezegd, vind ik twitter écht iets heel stoms), blijkt dat ik dat wss ergens in de beginperiode al eens gedaan had nou ja, in ieder geval gestemd!! En laten we hopen dat we hier over een tijdje een juich bericht van jou zien staan.
(oh ja, en bedankt voor je actie die hierboven in een thread staat!)

Biene M.

Biene M.

10-05-2013 om 14:30

Yeah!

Dank je wel Chiquita! Zo helpen we elkaar

Vic

Vic

10-05-2013 om 19:31

Oei

Ik heb ook gestemd maar er niet aan gedacht dat mijn tweet vervolgens in mijn eigen lijstje (van slechts 5 tweets) terecht komt en dat al mijn volgers (1) die dan kunnen zien. Plus alle OO'ers die hopelijk gaan stemmen. Nou ja...

Bloemetje11

Bloemetje11

10-05-2013 om 21:24

Gestemd....

Succes !

Biene M.

Biene M.

10-05-2013 om 23:01

Super

Dikke kus voor jullie, bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.