Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Station Sloterdijk en omgeving 's nachts?

Hallo,
Ik ben uitgenodigd voor een feestje wat plaatsvindt vlakbij Sloterdijk in Amsterdam. Ik ken er verder niemand en reis alleen vanuit een andere stad.
Volgens mij is Station Sloterdijk en omgeving (mocht ik toch met de auto gaan dan wordt het Parkeergarage Orlyplein) geen fijne omgeving om als vrouw alleen te lopen na 00u?
Of overdrijf ik nu?
Dank!

Katniss

Katniss

25-10-2015 om 22:38

Hmmm

Het hangt er een beetje vanaf. Ik heb daar wel eens 's nachts gelopen, maar dat was een stukje van ca. 300 meter van het station naar de parkeergarage van mijn werk. Ik deed het wel, want ik moest toch naar huis maar het voelde niet heel prettig.
Kun je op het feestje niet vragen of iemand met je mee wil lopen naar je auto? Er zijn vast wel andere vrouwen die ook in de garage geparkeerd staan.

Mwoah

Het is best een druk station en zolang de tram bijvoorbeeld rijdt is er niet veel aan de hand. Na die tijd zou ik inderdaad iemand even vragen om met je mee te lopen als het een stukje lopen is naar je auto. Waar is het feestje? Er zijn meerdere parkeermogelijkheden bij sloterdijk.

Hemf

Hemf

26-10-2015 om 15:59 Topicstarter

dank

voor de reacties!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.