Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

28-06-2016 om 08:03

Spoedvraagje over straks parkeren bij Carre

Mijn dochter heeft vandaag haar graduation in Carre. We zouden met de trein gaan maar ik zit opeens te bedenken dat dat helemaal niet fijn is met jurk en hoge hakken. Zoon zou evt ook ons kunnen afzetten voor Carre en dan zelf naar een parkeergarage doorrijden. Is dat te doen? Ik las dat Wibautstraat het dichtste bij is, is daar zo eind van de ochtend nog wel plek?

@Emma

@Emma

28-06-2016 om 08:29

Parkeren

In de straatjes achter Carré of Nieuwe Keizersgracht / Nieuwe Prinsengracht is overdag wel plek. Je moet een flinke portemonnee hebben en heel vroeg komen want het lijkt me dat er meer galajurken niet in de trein willen.
Parkeergarage onder Muziektheater is een optie, of Markenhoven. Succes!

@Emma

@Emma

28-06-2016 om 08:35

Weeperstraat

Parkeergarage Weesperstraat is vlakbij Carré maar daar moet je een speciale app voor hebben. En ook daar moet je op tijd zijn lijkt me (vanwege Carré-drukte)

angel3

angel3

28-06-2016 om 08:53

p en r en taxi

Het parkeergeld dat je uitspaart besteed je aan de taxi....ok ben je iets duurder uit maar relaxed voor de deur uitstappen en geen ge emmer met je auto

Lynna

Lynna

28-06-2016 om 08:56

PR en taxi

Kun je dan bij elke PR makkelijk een taxi krijgen?

Stopera-garage

Geen parkeerplaats zoeken langs de gracht, dat is gekkenwerk. Soms heb je mazzel, vaak ook niet. Wel is er vziw altijd plaats in de parkeergarage onder het muziektheater (Stopera), dat is niet duurder (ik meen zelfs iets minder duur) dan aan de straat. Daarna nog wel even een stukje lopen naar Carré, maar nou ook weer niet heel ver (tenzij je echt onmogelijke schoenen hebt uitgekozen).

O nee wacht, zoon zet af en parkeert daarna. Hoe je dan precies moet rijden weet ik niet, want ik rijd geen auto, dus laat zoon het even van tevoren uitzoeken, maar de parkeergarage bij de Stopera is voor zoon, die naar ik aanneem geen onmogelijke schoenen heeft, op loopafstand van Carre. Leuk loopje ook nog trouwens. Als je naar de gemeentesite gaat is daar volgens mij een button over verkeer en parkeren, daar vind je meer info.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.