Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Koud

Koud

01-01-2021 om 19:35

Spelletjes voor volwassenen

Ik zoek tips voor spelletjes voor volwassenen. Ik heb bijvoorbeeld Codenames en rummikub en 30 seconds vind ik ook erg leuk. Ik vind 't leuk om een spelletje te doen als er vrienden langs komen. Ze moeten ook met drie personen te spelen zijn want ik woon alleen. Iemand leuke suggesties?

Hangkous

Hangkous

01-01-2021 om 19:41

Old school

Scrabble oud maar nog steeds leuk vinden wij.
Skipp bo, een kaartspel erg leuk, niet zo duur maar duurt soms wel erg lang. Wij beginnen dan met een kleinere stock.

Ja Scrabble

Volgens minister Grapperhaus weer in beeld deze afgelopen feestdagen.

Of zoek een kwartetspel met een onderwerp dat je in gesprek brengt of waarvan de feitjes je interesseren.

Overigens gaat op spelletjesdagen mens-erger-je-niet er ook nog wel in bij de volwassenen hier.

Wingspan

Gekregen van mijn dochter voor Sinterklaas. Een heel leuk spel voor de vogelliefhebber:
https://www.999games.nl/wingspan-bordspel.html

Onze kersthit

Cubirds.

Simpele regels, maar verrassend interessant om te spelen. En ik word erg vrolijk van de kaarten.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-01-2021 om 20:40

Dominion

Hier is al heel lang Dominion favoriet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-01-2021 om 20:42

MoederMop

Dat Wingspan ziet er heel leuk uit. Dank voor de tip!

Isella

Isella

01-01-2021 om 21:48

Carcassonne

Heerlijk spel.

Tine Winkel

Tine Winkel

01-01-2021 om 21:52

Qwirkle

Of qwirkle kaartspel, Boonanza, qwixx, regenwormen, carcasonne, catan, yahtzee, ...

zebra

zebra

03-01-2021 om 15:22

uno

dat wordt hier vaak gespeeld als onze zoon weer eens hier is, hij neemt dan zijn kaarten mee.

Niny

Niny

04-01-2021 om 16:11

Dixit

Dixit vinden we hier erg leuk. En verder scrabble, Carcassonne, Cards against Humanity ('maar mam, als jij meedoet halen we de ergste kaarten eruit')

sw4

sw4

04-01-2021 om 16:20

Diverse spelletjes

Keer op keer (erg verslavend), Switch van Omdenken (grappig), 12 stippen domino (alias Mexicaanse trein). Dit waren de afgelopen weken onze toppers.

Guera

Guera

04-01-2021 om 18:33

Ticket to ride

Is hier favo
Idem carcassonne

Raffie

Raffie

05-01-2021 om 15:31

Dixit of Ticket to ride

zie titel

Paddington

Paddington

05-01-2021 om 15:47

Flashpoint

Zombicide, Big book of magic, Legende van Andor, Letters of WhiteChapel, Lemming Mafia, Magic Mace of Kalimambo. En dan een aantal die al genoemd zijn, zoals Dixit, Ticket to Ride en Dominion.

Zo kan ik waarschijnlijk nog wel meer spellen opnoemen, maar het ligt eraan wat je wilt doen.

Koud

Koud

07-01-2021 om 22:15

Denken snelheid en creativiteit

Zie titel, die combi vind ik leuk. Zit in 30 seconds en codenames

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.