Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

speelgoedje met stemopname

Vroegâh had je van die sleutelhangers waaraan een dingetje hing waarmee je je eigen stem kon opnemen. Grote lol. Nou moet ik voor een feestje op verzoek van de ceremoniemeester iets kleins en nostalgisch meenemen, waarmee je iets vertelt over je relatie met het feestvarken.
Ik ben dus op zoek naar zo'n stemopname sleutelhanger (of je had ze ook zonder sleutelhanger in de vorm van een beestje of zo). Googlen levert alleen heel dure exemplaren op of websites in het buitenland. Bart Smit hier heeft ze niet en andere speelgoedwinkels hebben we in dit gehucht niet, maar op de websites van Intertoys en Top1 Toys kon ik het ook niet vinden. Wel microfoons met stemopname, maar het moet echt klein zijn, alle meegenomen dingetjes worden namelijk vastgemaakt op iets wat de ceremoniemeester heeft gemaakt.
Heeft iemand nog een idee waar ik zo'n ding voor niet teveel geld (er komt ook een gezamenlijk cadeau waaraan ik genoeg moet bijdragen) kan kopen? Of heeft iemand er nog eentje liggen die ik kan overnemen voor een klein bedragje?

Mijntje

Mijntje

14-09-2014 om 17:55

Eelke Verschuur

Kijk hier eens: http://webwinkel.eelkeverschuur.nl/communicatie/kleine-praatknoppen?p=2

Bv een pratende ansichtkaart: foto erin en een boodschap inspreken. Is dat wat?

Jasmijn

Jasmijn

15-09-2014 om 11:51

helaas

Ja wij hadden er ook zo eentje (een blauwe met een gezichtje en als je op de ogen drukte nam ie wat op) heb net even in de oude speelgoed kist gekeken maar helaas, zie 'm niet meer! Gek dat ze dat niet meer bij Bart Smit hebben, kunnen ze ook niet even bellen naar een groter filiaal en het laten opsturen o.i.d.?

Jasmijn

Jasmijn

15-09-2014 om 11:54

deze...off topic

Ik was even aan het zoeken of ik er echt geeneen online voor je kon vinden; kwam die van ons tegen, alleen nu in het roze, wij hadden donkerblauw: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1mya5iwomez.jpg

Jasmijn

Jasmijn

15-09-2014 om 11:59

eentje gevonden online € 9,95

Gevonden op een nederlandse website voor € 9,95

http://www.hitechgadget.nl/HI-MONSTER.php

Pennetje

Pennetje

15-09-2014 om 14:19 Topicstarter

Bedankt

Bedankt voor het meedenken allemaal. Ik had er vroeger net zoeen als Jasmijn, maar dan in het groen. Die van de websites die jullie hebben gevonden vind ik eigenlijk vrij duur, in mijn herinnering was zo'n ding maximaal twee euro. En ik moet ook al meedokken aan een gezamenlijk cadeau. Maar als het niet anders kan...

vlinder72

vlinder72

15-09-2014 om 14:39

Gaat het om het ding zelf of om het verhaaltje erom heen

Als het gaat om het verhaaltje erom heen kan je er dan niet een van hout, karton of plastic namaken. Je hangt het nepdimg op het bord en je vertelt je verhaal. Je eindigt dan met hoe jammer het eigenlijk miet is dat onze kinderen er niet meer kunnen spelen omdat ze niet meer gemaakt worden of zo iets.

Pennetje

Pennetje

15-09-2014 om 17:16 Topicstarter

Gevonden!

Via een ander Bart Smit filiaal heb ik er eentje binnen. Het ging echt om het ding zelf, ik ga er een reclameslogan op inspreken die wij de hele middelbare school door tegen elkaar riepen. En die we op zo'n ding hadden ingesproken.
Het ding kostte wel 8 euro. Maar goed, dat moet dan maar.

Jasmijn

Jasmijn

15-09-2014 om 20:19

super

Oh mooi maar nog steeds vreemd waarom ze dat nu niet meer verkopen. Zo'n ding was inderdaad maar een of twee euro (ze hingen vaak bij de kassa, echt zo'n impuls aankoopje) zag trouwens later dat "mijn" vonds van zo'n opname ding je een monster-stem gaf...dat was neem ik aan toch ook niet de bedoeling

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.