Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

27-12-2014 om 20:00

Smalle moderne schoenen voor 18jarige

Mijn dochter van 19 heeft smalle voeten en daardoor is het een drama om schoenen te kopen voor haar.
Wie heeft er tips voor leuke, vlotte merken voor een meisje van die leeftijd?

Vera*

Vera*

27-12-2014 om 23:10

bieb63

bieb63

28-12-2014 om 21:37

Converse All-Stars

Volgens mij zijn die redelijk smal én zeer modieus...

Nike Air Max. Enorm 2015 en zitten heeeeeerlijk!

Tiptop

Tiptop

29-12-2014 om 22:41

Ik zou....

Een leren sneaker nemen. Dus van binnen ook leer. Ik heb zelf smalle voeten en dit is echt de oplossing voor mij. Gewoon degelijke stappers maar dan in een leuke hoge sneaker model. Ik wacht zelf altijd op de uitverkoop en koop dan online de leukste sneakers van een merk waarvan ik weet dat ze goed zitten. Zodra ik schoenen koop zoals Alsters of sportschoenen krijg ik toch weer last van mijn voeten. Dus dan maar sneakers. Laarzen draag ik alleen als ik zeker weet dat ik niet veel hoef te lopen. Succes!

Lynna

Lynna

01-01-2015 om 10:08

Tiptop

Welk merk koop je dan liefst, Tiptop?

Zelfde probleem

Ookmijn dochter heeft hele smalle voeten. Het is enorm zoeken naar passende schoenen. Zij kiest er nu voor om in haar schoenen een (dikkere) inlegzool te dragen. Verder gaat ze graag voor comfort en heeft ze (als twintig jarige) dit jaar weer een paar smalle kinderschoenen gekocht, het zijn enkellaarsjes van Giga en, niemand ziet dat ze uit een kinderschoenwinkel komen. AllStars passen met goede extra zool. En ze heeft een paar (oude) shabbies waar ze redelijk goed op kan lopen.

Jasmijn

Jasmijn

03-01-2015 om 19:37

zooltjes ja

Ik heb ook hele smalle voeten en ik vind de oplossing van de zooltjes nog het handigst. Je kunt dan bijna alle modellen wel aan (behalve de hele brede schoenen). Soms heb ik er zelfs 2 in één schoen.
Ik heb ook hoge schoenen met een veter, als ik die passend zou vast maken dan kan ik de flap links (met de vetergaatjes) zeg maar bijna een klein stukje over het stukje rechts (met de andere vetergaatjes) vouwen. Wat resulteert in een rare bobbel voorop je schoen, want zo hoort je schoen niet te zitten. Inmiddels veter ik die schoenen gewoon heel losjes (zodat ik de veters niet meer los hoef te maken en trek ze als laarsjes aan. Staat veel leuker (want strak geveterd is het geen gezicht) en door de zooltjes zitten ze ook nog eens prima. (wel losjes, maar als je dat eenmaal gewend bent weet je niet beter)

Tiptop

Tiptop

04-01-2015 om 00:07

wat ik koop

De merken die ik koop zijn LdiR en oudste dochter Rad Reg. Jongste dochter ook wel Develab. Ik draag altijd wandelsokken van Nomad of die van de Lidl ofzo als ze ze hebben. Die zijn iets dikker en dat geeft net wat meer stevigheid in de schoenen voor mijn smallen voeten . Als ik gewone dunne sokken draag zit nogsteeds geen enkele schoen als gegoten. Dus echt ook de wandelsokken proberen! Was ik vergeten te melden. Ik heb ook zooltjes gehad van de podotherapeut maar dat vond ik toch niet fijn zitten. Kreeg pijn naar mate ik meer gelopen had. Het is toch uitproberen wat goed past. De LdiR zijn mijn lievelingsschoenen. Ik koop ze altijd alleen als het echt uitverkoop is. Bij de Bijenkorf zijn ze momenteel in de aanbieding. De maten die ze niet hebben kun je je emailadres doorgeven dan krijg je een berichtje als je maat er weer is. Nog steeds duur maar ik doe er heel lang mee en heb geen pijn meer. Vroeger droeg ik alleen maar van die degelijke wandelschoenen van Lowa. Zitten heerlijk maar niet echt charmant. Nu ben ik gelukkig weer hip Haha mag eigenlijk geen reclame maken maar ik weet hoe vervelend het is om smalle voeten te hebben en geen leuke schoenen te kunnen dragen. Je kan ook naar een goede kinderwinkel gaan en daar de leren sneakers passen. Op een gegeven moment herken je zo de wat degelijkere maar wel hippe merken. Het moet echt leer zijn ook de binnenkant! Dan weet je gelijk welke merken lekker zitten en dan de volgende keer in de uitverkoop zelfde merk online bestellen. Succes!!!!

Smalle voet

Smalle voet

29-09-2016 om 15:12

Kinderschoenen of...

Ook ik heb een smalle voet en kom vaak uit bij Durea. Maar ik moet daarbij zeggen dat sommige schoenen ronduit tuttig zijn (naar mijn idee), maar ik heb daar wel goed passende enkellaarzen, hoge laarzen en hakken en sneakers gekocht.

Verder slaag ik nog wel eens bij de kinderschoenen. Ook zit nog steeds in mijn achterhoofd het merk tedandmuffy.com. Die heetten volgens mij eerst duoboots of zoiets. Zij hebben breedte- en kuitmaten. Ik heb daar nog nooit besteld, dus kan daar niets over zeggen.

Verder weet ik dat Footnotes schoenen in breedtematen heeft en doorgaans ook vlot is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.