Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

26-12-2013 om 16:56

Shoptips voor Rotterdam?

Morgen ga ik naar Rotterdam en gaat eindelijk mijn haar er af bij Rob Peetoom! Man en kinderen blijven thuis en ik wil er een dag voor mezelf van maken. Ik heb wat kleding nodig en schoenen. Ik hou van klassiek met een twist, geen heftige prints maar liever wat saai zodat ik het met accessoires kan aanpassen. Ik heb een jurk nodig, een rok, een winterjas (ja nog steeds) en als ik tegen een leuke trui oid voor bij de rok aanloop zeg ik ook geen nee. Misschien nog een nieuwe parfum, ook hier weer geen mainstream. Ik wil graag kleding die wat langer meegaat en van mezelf iets meer een mevrouw maken terwijl het wel afwijkt van het hele gebruikelijke cq klassieke. Ik ben een uitgesproken herfsttype, designwinkels met kleding in enkel zwart is niet aan mij besteed, wat kleur is wel fijn.
Wat zijn leuke winkels voor de dingen die ik zoek en waar zijn andere leuke winkels? Ik ben totaal onbekend in Rotterdam, de kapper zit in het centrum dus ik zal daar ook in de buurt zijn.
O ja, indicatie voor budget: circa €150 tot 200 voor een jurk, €150 rok, schoenen (pumps) ook €150,-.

amk

amk

26-12-2013 om 18:11

retro?

www.verycherry.nl leuk klein winkeltje vlak bij de bibliotheek.

bijenkorf

Bijenkorf of de Meent?

maan.

maan.

27-12-2013 om 16:12

peek en cloppenburg?

geen idee.. ik weet zat leuke winkels maar niet wat jij zoekt. ik ben eens met mijn moeder binnengelopen bij peek en cloppenburg daar hadden ze jurken enzo en hij is niet goedkoop- dus misschien is dat iets voor je? zit tegenover v&d, bovenaan het einde van de koopgoot.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-12-2013 om 21:08

Niet geslaagd

Het was ontzettend druk in Rotterdam. Overal uitverkoop, graaiende mensen, kleding op de grond, geen plek om te zitten als je schoenen wilde passen en veel te warm. Hier had ik mentaal even geen rekening mee gehouden . Ik heb mezelf op een mooie lipstick en eyeliner getrakteerd en dat was het dan.

Voor de volgende keer

Mocht je nog eens naar Rotterdam gaan, dan heb je voor jouw kledingstijl wel kans van slagen op de Kruiskade (tussen Coolsingel en Karel Doormanstraat, de Karel Doormanstraat zelf en de Witte de Withstraat. Daar zitten wat meer 'high end' en niet zo mainstream winkels. De koopgoot en de Lijnbaan kan je beter vermijden, daar zitten alleen maar winkels die je overal hebt.

skik

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-01-2014 om 23:16

Skik

Bedankt, als ik binnenkort weer naar Rotterdam moet, ga ik zeker daar even kijken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.