Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Shelter Christian hotels

Brianna f: op mijn vraag "op zoek naar slaapplaats zo nu en dan in Amsterdam"had jij gereageerd dat jouw dochter zo nu en dan overnachtte in Shelter Christian hotels. Heb site gevonden, ziet er goed uit. Ze hoeft dus niet gedoopt katholiek te zijn, begrijp ik, maar moet je wel (lang) van tevoren reserveren?
In juni moet mijn dochter bijv. op een zaterdag al om 9 uur aanwezig zijn en twee zondagen om half 10 (en heb gezien dat het een kwartiertje trammen is vanaf shelter naar haar werkplek).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

29-05-2013 om 16:16

Chiquita

Je hoeft geen geloof aan te hangen hoor.
Als je al van te voren weet wanneer ze moet overnachten zou ik reserveren, dan weet je zeker dat er plek is. In de zomermaanden is het natuurlijk veel drukker dan in de winter, je hebt eerder kans dat het vol zit.

koffiekwast

koffiekwast

29-05-2013 om 19:19

Prima plek voor een overnachting

mooi gelegen in de stad en vertrouwd! Is hier favoriet voor een overnachting in Amsterdam

En als

ze echt nergens terecht kan, mag ze hier best op een luchtbedje slapen hoor ook centrum a'dam.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Chiquita

Chiquita

29-05-2013 om 23:40 Topicstarter

Dank!

ik heb de vertrouwde berichten doorgestuurd naar dochter, voor mij op 2000 km afstand toch ook een hele geruststelling dat ze rustig kan slapen en op tijd op haar werk is.
@Vertigo: dank je wel voor het lieve aanbod; vergis je niet, mocht het nodig zijn dan weet ik je te vinden via deze site

tamara

tamara

30-05-2013 om 09:54

Stay oke hostels

Daar al eens naar gekeken in Amsterdam?

Chiquita

Chiquita

31-05-2013 om 11:35 Topicstarter

@tamara

had ik idd ook al nar gekeken, zelfs ook nog erg dichtbij haar werk. Maar vrees dat hier meer de jongeren komen die naar Amsterdam gekomen zijn om uit te gaan, te blowen enz. (mss helemaal onterecht hoor!) en dan 's nachts met veel lawaai binnenkomen. En zij moet dan wel 's morgens vroeg bed uit om te gaan werken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.