Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Schaatsen

Heeft iemand al geschaatst? Ik vandaag op n meertje hier vlakbij en oh oh wat werd ik daar blij van! Zo'n mooi ijs, geen wind, zonnetje en dan t ijs voor jezelf. Laat eens horen of er nog meer genoten hebben van het ijs?

Haags hopje

Haags hopje

22-01-2017 om 00:38

Flinterdun

En meestal niets, dus hier nog geen mensen rond de sloten/plassen.

Kaaskopje

Kaaskopje

22-01-2017 om 01:01

Wel dapper

Hier kan zeker nog niet geschaatst worden, er wordt door alle weerkanalen gewaarschuwd dat het nog erg gevaarlijk is.

Martje

Martje

22-01-2017 om 08:57

Helaas niet

Er wordt hier volop geschaatst op de vennen.
Ik kan er zo van genieten, alleen van het geluid van het schaatsen al.
Ik baal er gruwelijk van dat ik niet kan vanwege rugklachten.

Pien

Pien

22-01-2017 om 08:58

Wij gaan straks!

Maar niet op een sloot. Dat vind ik nog te gevaarlijk. We gaan naar een ijsclub in een nabijgelegen dorp. Daar is een skeelerbaan die in de winter een ijsbaan is. Ze hebben aan nachtvorst genoeg. Hij is sinds donderdag elke dag een paar uur geopend. Ik ben benieuwd, ben er nog nooit geweest.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

22-01-2017 om 09:02

Zwemmen

Hier kun je zwemmen in de sloten. Helaas want ik zou graag een eindje schaatsen. De ijsbaan heb ik altijd wel snel gezien, met tientallen mensen rondjes rijden op zacht ijs.

Pirata

Pirata

22-01-2017 om 09:10

Al 3 keer

Sinds woensdag bij de dorpsijsclub.
Zo omkleden en nog een keertje.

Dorry1

Dorry1

22-01-2017 om 14:23 Topicstarter

Zo mooi

Vanmorgen vroeg weer t ijs voor ons alleen. Fluitende vogeltjes en alweer pootje over gedaan. De visvereniging kwam wel zeggen dat ze gaan snoeien dus dan kan t ijs wel vol met zaagsel komen te liggen. Even vegen dan maar en samenwerken zodat ze kunnen snoeien en wij schaatsen. Andere plassen in de buurt zijn allemaal vernield. Daar kan nu niet meer geschaatst worden. Zo jammer he dat iemand ijspret heeft door de pret van n ander te bederven. T blijft nog n week goed zeggen ze hier.

Hier de kinderen...

Vanmiddag. . Op de dorpsijsbaan.....

Meertjes en plassen is nog wat eng....

Dendy Pearson

Dendy Pearson

22-01-2017 om 15:30

Yep

Vandaag is zoon van net 8 voor het eerst op de schaatsen gegaan op een klein meer hier net buiten de wijk. Daar was het best druk en ik vond het ook nogal spannend, omdat het ijs nogal kraakte.
Maar zoon heeft lol gehad!

Twee keer al

Op een groot ven. Vrijdagochtend kraakte het nog vervaarlijk, maar vanochtend was het stevig ijs en stonden hele gezinnen met kinderwagens op het ijs. Geweldig weer dit, van mij mag het tot maart zo blijven.

Morgaine

Morgaine

22-01-2017 om 20:23

Eventjes

Vandaag even geschaatst op een ondergelopen weiland. Het kraakte heel erg, maar het was leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.