Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ruime locatie reunie gezocht

Voor een familiereunie (zomer 2015) zoeken we een grote lokatie in het centrum van het land. Er komen zo'n 250 a 300 mensen. Het allerliefst zonder dat je er ook eten/drinken moet afnemen (regelen we liever zelf, is goedkoper). En liefst met wat speelgelegenheid in de buurt ivm de kinderen.
Ben benieuwd wie iets weet!!

Stayokay

Heb je al gekeken bij de budgethostels van Stayokay. Kamperen bij de boer is natuurlijk goedkoper maar het comfort van genoeg toiletten en wastafels tijdens een reünie is geen overbodige luxe. Niet voor niets worden bij schoolreisjes overnacht bij een hostel van deze keten.

Geerke

Geerke

10-11-2014 om 10:59 Topicstarter

geen overnachting

Dank! Er komt geen overnachting, we zoeken eigenlijk een ruimte voor overdag, had al bij stayokay soest gekeken maar dat is tot 120 man, ik zoek nog verder....

Geerke

Geerke

10-11-2014 om 11:09 Topicstarter

de stayokays

Apeldoorn max 200 mensen, Utrecht/Bunnik max 120 mensen, ik denk dat ik het ergens anders moet zoeken....

amk

amk

10-11-2014 om 11:33

gemeenten

die verhuren hun sporthallen ook aan particulieren.

Barvaux

Barvaux

10-11-2014 om 11:37

clubgebouw

Wij verhuren het clubgebouw ook voor dit soort doeleinden (toiletten en douches) en meteen een speelveld voor kinderen. Daar moet je naar zoeken. Prik een goede plaats dicht langs de snelweg en mail de grote sportlocaties daar.

Barvaux

Barvaux

10-11-2014 om 11:37

Oja

En als iedereen wat buitenspeelgoed meeneemt hoef je geen wipkip en glijbaan te hebben.

Geerke

Geerke

10-11-2014 om 11:47 Topicstarter

sport

dank voor de sportlocatie tip, ik dacht op zaterdag zijn sportverenigingen altijd zelf bezet, net als de scouting (die trouwens niet voor feesten willen verhuren)

Ik vond ook www.locatiezondercatering.nl (het bestaat!). Maar die locaties zijn allemaal te klein (wel erg leuk, hou ik in gedachten voor kleinere gezelschappen).

... ik zoek straks verder, eerst de kids van school

Barvaux

Barvaux

10-11-2014 om 11:50

Geerke

De meeste sportverenigingen doen niet veel meer in juni.

Tijgeroog

Tijgeroog

10-11-2014 om 12:31

Barveaux

Mijn sportvereniging is in juni net een beetje op gang gekomen (fijne tijd om buiten te sporten), die van m'n kinderen gaat het hele jaar door. De andere van de kinderen ook, maar een zwembad is niet zo handig voor een reünie.

Geerke

Geerke

10-11-2014 om 12:39 Topicstarter

juni?

Haha ik heb het nergens over juni gehad, wel over de zomer
Het is in september.
Maar ik kan het wel proberen!

Angela67

Angela67

10-11-2014 om 12:53

scoutinggebouwen

die worden nog wel eens verhuurd (weet niet of er zulke grote locaties zijn) maar via website van scouting nederland kun je verhuurlocaties zoeken met allerlei kenmerken.
gr Angela

Thursday Next

Thursday Next

10-11-2014 om 13:01

wat je ook kan proberen

is een camping, bijvoorbeeld zoals deze:
http://www.elzenhoeve.com/default.htm
Deze heeft een feestzaal voor 100 man, maar ook een groepsruimte, misschien is dat samen groot genoeg.
Ik ben hier wel eens op de camping geweest maar toen was dit nog niet allemaal af, geen idee hoe groot het nu is.

four

four

10-11-2014 om 15:57

http://www.dnls.nl/

Hier kun je zoeken op grootte van de locatie en ook of eigen catering mogelijk is.

Annet

Annet

10-11-2014 om 16:47

Kijk naar een hockeyclub

Meestal is begin juni de laatste activiteit in clubverband. Daarna zijn er nog wel toernooien waar teams zich voor kunnen aanmelden. Er zijn genoeg clubs die in juni maar 1 toernooi organiseren. Veel beschikbare dagen dus.

Barvaux

Barvaux

10-11-2014 om 18:26

aha

De zomer breng ik niet in verband met september en nee dan kun je niet terecht bij clubgebouwen. Hockey en voetbal ligt wel stil vanaf half juni.

In de kerk

In kerkeland is een grote leegstand. Zo blijken heel wat kerken te huur. De grote kerk in Epe, dus in midden van het land, heeft ook een kinderruimte. En is niet zo duur, lijkt mij. Door het hoge dak hebben de mensen ook geen last van de warmte.

http://www.kerklocaties.nl/kerklocaties/336-grote-kerk-epe

Lou

Lou

10-11-2014 om 21:23

Fort Vechten

Misschien Fort Vechten, bij Utrecht. Er staat wel tot 200 personen, maar er zijn verschillende ruimtes, dus misschien is er iets te combineren.

Geerke

Geerke

11-11-2014 om 09:25 Topicstarter

dank dank

Hola wat veel berichten, leuk! Naar Fort Vechten hebben we nu een mail uitgedaan om de kosten op te vragen / te berekenen. Onduidelijk daar of zelfcatering mogelijk is.

Verder zijn we ook bezig met een camping inderdaad en een kerk is ook zeker een optie! Ik zal de link eens bekijken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.