Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tigress

Tigress

22-07-2013 om 10:16

Royal baby

Kate is aan het bevallen. Bijna heel Groot Brittannië heeft al een of andere weddenschap lopen op geslacht en naam. Nu ben ik toch ook wel benieuwd. Wat wordt het en hoe gaat het heten.
Kate heeft zich eens bijna versproken en bij een cadeautje al gezegd: "o, leuk voor mijn d... Maar ja hoeveel zwangeren geven hun ongeboren kindje niet een bijnaampje. Die van mij waren altijd 'erwtje".


Tesah

Tesah

22-07-2013 om 10:36

Gekkenhuis

wij waren er vorige week, we kennen dat ziekenhuis heel goed, man heeft er gewerkt. Die Lindo wing ( in de Nederlandse media hoorden we vorige week nog de Lingo wing haha) is een vreselijk afgetrapte zooi, net zoals zoveel Britse ziekenhuizen. Ze zullen er vast een mobiele airco hebben neergezet, want airco is er niet.
Maar wat een gekkenhuis. Er stonden vorige week al tientallen journalisten voor de deur. Ze hingen wat in de brandende zon, het was toen al boven de 30 graden. Wat een baan. ze liepen rond in t shirtjes en korte broek, om de hoek hingen rekken met pakken en dassen en een gordijn waarachter ze zich konden omkleden als ze 'on air' moesten.

Een jongen George of James. Een meisje, Victoria of Elizabeth. Alice wordt ook veel genoemd als mogelijkheid. Denk dat het een meisje wordt.

amk

amk

22-07-2013 om 10:38

Een meisje

ik denk al de hele tijd een meisje. En dan een Elizabeth of een Mary.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-07-2013 om 10:40

Ik dacht

Ik dacht dat ze stiekem al was bevallen, ver weg van alle drukte om zo alle journalisten het nakijken te geven. Niet zo handig om half juli als datum op te geven.

Rosa van der Zanden

Tigress

Tigress

22-07-2013 om 10:41

Gut

Heb ik zelf niets gezegd.
Ik denk ook een dochter: Victoria of Charlotte. Als het toch een jongen is dan ga ik voor James of George.

P

P

22-07-2013 om 11:02

Rosa

Volgens mij hebben ze echt geen datum opgegeven toch?

Kaaskopje

Kaaskopje

22-07-2013 om 12:05

Wat een koninklijke dingen

dit jaar. Ze wisselen maar van troon, krijgen baby's, trouwen... druk druk druk
Zouden ze Diana niet in de naam verwerken? Dianne of zo? Hebben ze meteen een tante van William in de naam verpakt. Ik denk niet dat ze een typisch historische naam kiezen. En doen ze dat wel, dan is voor een jongen Richard en Edward ook nog een optie. Voor een meisje Louise, Alexandra, Alice.

P

P

22-07-2013 om 14:02

Alice? alice?

Who the f*ck is Alice?

Ik denk niet dat ze die naam zullen kiezen

Fiorucci

Fiorucci

22-07-2013 om 14:27

Klopt p

Er is alleen naar buiten gebracht dat het in juli zou zijn..

Tigress

Tigress

22-07-2013 om 16:32

En en?

Bijna 12 uur bezig die bevalling. Of zij weten iets dat wij nog niet weten of ze is nog bezig. Ze bevalt op natuurlijke wijze zegt de BBC.

Vic

Vic

22-07-2013 om 16:35

Of het is er al

Zou best kunnen dat het kind er al lang is, en ze het nog even voor zichzelf willen houden voor het straks van heel Engeland is Ik gok op een meisje, en hoop dat een van de namen Diana is. Elizabeth zal er ook wel bij zitten. En Camilla?

Fiorucci

Fiorucci

22-07-2013 om 16:36

Tigress

Nog niks....

amk

amk

22-07-2013 om 17:25

Nou

ik vind dit draadje en die hele bevalling een stuk saaier dan het draadje van Kaatjuh 7 jaar geleden.

Tigress

Tigress

22-07-2013 om 18:25

Tja

Toen was er bij elke wee een update...

amk

amk

22-07-2013 om 19:05

Dus

moet dat nu beter kunnen met twitter, facebook en wat al niet meer

Tigress

Tigress

22-07-2013 om 19:11

Het zal de

Stiff upper lip wel zijn hahaha....

mix

mix

22-07-2013 om 21:38

En het is

geen meisje

Fiorucci

Fiorucci

22-07-2013 om 21:45

Geboren!

Een jongen, geboren om 17.24!

Vic

Vic

22-07-2013 om 21:47

Leuk

Wel een verrassing want ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden. Leuk hoor, ben benieuwd hoe hij gaat heten.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-07-2013 om 21:54

Ik ga voor:

Philip Charles Michael.
Dan pak je de opa's en de overgrootvader.
De zus van Kate was ook bij de bevalling, zo is én zij én de overgrootvader vernoemd. En Carole/Charles vind ik ook close enough. Is mams ook vernoemd. Voor Diana kan ik geen mannelijke vorm verzinnen of het zou Daniel moet worden.
Rosa van der Zanden

liora

liora

22-07-2013 om 22:05

Yeah!

Ik zeg: George

Tesah

Tesah

22-07-2013 om 22:07

Nee

ik denk toch Hashtag.

Kun je lekker binnenlopen, de odds zijn 600-1 of zoiets.

Of wellicht toch James.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-07-2013 om 22:36

Ik weet wel een jongensnaam!

Spencer!
Goed, dat wordt dus Charles Michael Spencer Philip Henry en vooruit, Edward mag er ook bij.

Rosa van der Zanden

Fiorucci

Fiorucci

22-07-2013 om 22:46

Rosa

Dan moet ik gelijk denken aan die comedyserie, met Frank Spencer...met die spencer aan..)

Volgens mijn man

gaat hij George heten.

We zullen zien

Namen

Ik denk dat het jongetje George James Harry Charles gaat heten. En dan nog een heleboel achternamen.

Hij heet george...

arm kind ....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Sjors

zou ook niet mijn keuze zijn, ik had gehoopt op wat meer apart maar toch klassiek. ach ja, hij zal het er mee moeten doen.

Vic

Vic

24-07-2013 om 20:16

George alexander louis

Best aardige namen.

Ja leuk

Ik vind het wel leuke namen.

Tesah

Tesah

24-07-2013 om 22:34

Ook leuk

ja, ik vind het wel leuk. Maar James was leuker geweest

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.