Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Lynna

Lynna

26-11-2013 om 12:51

Rijmpiet gevraagd

Is er nog een Rijmpiet in huis die mij wil helpen met een rijm voor mijn negenjarig nichtje?
Het is nu voor het eerst dat ze sinterklaas meeviert en niet meer gelooft. Een speciale Sinterklaasviering dus! Ze is de laatste van onze familie die niet meer gelooft dus vanaf nu wordt het allemaal anders.
Ze is een echt hockeymeisje en krijgt van mij een beker waarin je slush puppie kunt maken.

Alvast super bedankt als iemand me wil helpen!

mnieki

mnieki

27-11-2013 om 13:32

help rijmpiet kun je mij ook helpen

Het gedicht is voor een meisje van 12 jaar. die erg graag danst. Haar lievelingskleur is blauw en haar lievelingsdieren zijn panters. het lekkerste eten vindt ze kabab. Ze vind de muziek van de top 100 leuk en ze vind rekenen erg stom.

Haar surprise zijn gouden dans schoenen die staan op een elpee als je de schoenen optilt gaat er een muziekje spelen.

Ze krijgt als cadeautje moustache oorbellen of een moustache ketting, en een chocolade letter.

heel erg bedankt,
Monique

mnieki

mnieki

29-11-2013 om 16:02

geen rijmpiet dit jaar?????

Wat jammer dat er dit jaar geen rijmpiet is. Vorig jaar heeft hij zo'n mooi gedicht voor me gemaakt.

jammer hoor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.