Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

fietsje

fietsje

20-04-2015 om 19:34

reclame teruggespoeld

Ik had een reclame voorbij zien komen voor een mannen-shampoo die mijn aandacht trok , omdat ik wat anders hoorde dan de bedoeling kon zijn. Goed opgelet rond mannenprogramma's voor de herhaling tot ik 'm vandaag weer bijna gemist had.. Zegt zoon: "mam, je kan het terugspoelen hè". Deze keer maar even meegeschreven
:"Tom Dumoulin, gebruik je deze shampoo nu omdat BLEEP je nieuwe teamsponsor is?", "eeeuh, nee... Ik heb nu nog veel en goed haar en dat wil ik graag zo houden".

Nu ik heel goed opgelet heb vat ik 'm, maar ik had de eerste keer dat dit in een flard voorbij kwam toch echt opgevangen dat hij dit vooral niet ging gebruiken om te voorkomen dat hij zijn weelderige bos kwijt zou raken. Ha, en de vorige slogan van deze fabrikant, die sponsort in de wielersport, was: Doping voor het haar
Ik zou me met zo'n reclamebureau achter de oren krabben.

Commie

Commie

21-04-2015 om 00:12

ik snap

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met het vatten, maar de tekst was eerst anders!
Iets met dat ie niet zo'n brede streep als zn vader wilde ofzo (brede scheiding).

Net zoals de tekst van de reclame met de oma die hutspot maakt en aan het einde naar haar kleinzoon sneert dat ze niet doof is. Dat zinnetje hebben ze weggehaald.

fietsje

fietsje

21-04-2015 om 08:41

vatten

Het "Nee", slaat op het niet gebruiken vanwege het feit dat het zijn sponsor is. Er hoorde dus nog een zin bij? Hmm, die had voor mij misschien wel wat aan de duidelijkheid bijgedragen, maar blijf het een zeer slechte reclame vinden.

Commie

Commie

21-04-2015 om 10:22

ik ook

Vond m erg simpel maar onduidelijk en dan ook nog noemen dat het de best verkochte shampoo in Duitsland was...Zo wat, moeten we nu allemaal naar Duitsland? Vond er veel onzin-zinnen inzitten.

Alpecin soms?

Heet dat spul niet Alpecin? Ik snap niets van de reclames van dat merk. Om te beginnen zit het in een fles die bij mij een associatie oproept met glansspul voor de auto. Maar dat terzijde. Dan gaan ze verder: doping voor het haar. Nou, en, dus? Gaat je haar harder lopen? En dan hebben ze het ook nog over een cafeïneshot voor het haar. Alweer: nou, en, dus? Wat doet cafeïne dan voor je haar? Blijft het dan beter wakker ofzo?

Volstrekt onbegrijpelijk. Maar goed, het is voor mannen (alweer: waarom? Hebben die heel ander haar dan vrouwen?) dus ik hoef het gelukkig ook niet te snappen. Of te kopen.

Groeten,

Temet

Cafeïne voor het haar

"Wat doet cafeïne dan voor je haar?" Bij mij veel, de kapster heeft ruim twee jaar geleden mijn lange haar tot een bobje verknipt, inmiddels komt het al weer tot mijn ellebogen. Ik drink veel koffie. Maar ik smeer het niet in mijn haar.

skik

over spul in haar smeren gesproken

smeerde mijn moeder vroeger rauw ei in haar, alvorens ze onder de afzuigkap ging zitten met de krulspelden in...elke zaterdagavond. En dan te bedenken dat ze op een gegeven moment toch mijn leeftijd gehad zal hebben, hmmm.

Overigens verdenk ik alpecin ervan dit soort onbegrepen, onzinnige en irritante reclame expres te maken. We weten nu allemaal dat het om alpecin ging. Slechte reclame is ook reclame.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.