Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tante Sidonia

tante Sidonia

15-10-2014 om 15:34

programma begint met zoenen

er is binnenkort weer een of ander nieuw dating programma. Hhierbij gaan de deelnemers eerst tongzoenen voordat ze verder kennismaken. dat lijkt mij een bijzonder onaangenaam iets, zomaar met een wildvreemde direct beginnen te tongen. wie lijkt dat wel wat?

ieuwww...

Mag dit naar het hoofdstukje 'sexualiteit'.

Katniss

Katniss

15-10-2014 om 17:44

Tja

Als je niets voelt weet je gelijk dat dat hem niet wordt Maar het zou mijn ding ook niet zijn.

Yura

Yura

15-10-2014 om 18:21

Hahahaha

Is dit serieus? Wat een droeftoeters die daaraan mee doen.

tante Sidonia

tante Sidonia

15-10-2014 om 20:16

mooi woord

Droeftoeter... hahahahaha

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2014 om 00:31

Stukje in DWDD

Wat een idioot programma toch weer! Een zo'n man overrompelt de vrouw door haar compleet af te lebberen. Jek... Ze duwde hem ook van zich af.

hilarisch inderdaad

Nou ja, toch was de instructie 'kus eerst' de een neemt dat letterlijker dan de ander, zelfs het voorstellen schoot er bij in.

Lucerna

Lucerna

16-10-2014 om 10:34

Oew...

Ik ben bijna in staat me op te geven en dan van tevoren flink knoflook te eten ofzo Laten we vriendelijk stellen dat die koppelprogramma's mijn kopje thee überhaupt niet zo erg zijn.

Monique D*

Monique D*

16-10-2014 om 20:09

Programma ook gezien..

..en het is bewezen dat een innige kus niet tot een relatie kan leiden.
Ook een mislukte kus kan juist wel het gevolg worden tot iets moois. Of het is een tijdelijke leuke periode en dat was het...

Ik denk dat die mensen die zichzelf hiervoor opgeven ook in het dagelijks leven makkelijk iemand kunnen zoenen met wie ze amper gesproken hebben (bijvoorbeeld in een kroeg of disco). Dan is het zeker eenvoudig om daarna snel met elkaar in de koffer te duiken.

Ik hebt zoiets nooit begrepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Daarom ben ik sowieso niet geschikt om mee te doen aan deze programma's. (niet dat ik behoefte heb om te daten)

Blik

Volgens mij ligt het helemaal niet aan wel of geen goede zoen. Ze hebben 'm even gezien en er was een blik, een lach die de ander aansprak. Voor het experiment zou het beter zijn om elkaar te zoenen zonder elkaar eerst te zien.

Maar moet er zelf niet aan denken hoor, brrrr!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.