Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Jip

Jip

29-07-2016 om 22:02

Problemen Kiala

Ik heb een pakketje bij Bol.com besteld en bericht gehad dat het is verzonden via Kiala. Nu staat de 'status' bij Kiala al twee weken op wordt getransporteerd. Na veel bellen met Bol -ze vinden dat ik geduld moet oefenen- heb ik het eindelijk voor elkaar dat ik een cadeaubon heb gekregen zodat ik het pakketje opnieuw kan bestellen. Bol zeg niet anders te kunnen, het probleem ligt bij Kiala. In principe heb ik dus mijn geld terug maar toch voelt het niet goed. De klantenservice van Kiala heeft geen telefoonnummer en op verschillende emails wordt al ruim een week niet gereageerd. Met andere woorden, alle pakketjes die kwijt raken verdwijnen voor eeuwig in de Kiala-Bermuda driehoek. Dat deugt voor geen meter toch.

Telefoonnummer.

KIALA

030 - 601 40 24

Ik heb geen ervaring met Kiala, maar had redelijk snel dit telefoonnummer voor je van de klantenservice, althans, als het klopt?

belle mara

belle mara

30-07-2016 om 08:43

Bij een ophaalpunt vragen

Hier ook een pakketje van bol.com via kiala aan het zwerven. Ik kreeg de tip om bij een ophaalpunt te gaan vragen. Hier om de hoek was het pakketje niet. Een wijk verderop heb ik hem gevonden.

Triva

Triva

30-07-2016 om 08:46

maar

Bolcom heeft het toch gewoon goed opgelost? Waarom voelt het niet goed aan dan?

Jip

Jip

30-07-2016 om 09:11

wil40

Dankjewel voor de moeite maar het telefoonnummer werkt niet, ik krijg een toon van een niet bestaand nummer als ik het bel.
Waar heb je het trouwens gevonden. Op de hele site van Kiala kan ik nergens een telefoonnummer vinden.

Jip

Jip

30-07-2016 om 09:11

belle mara

Dat heb ik inderdaad ook al gedaan, maar helaas.

Jip

Jip

30-07-2016 om 09:16

Triva