Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-10-2014 om 17:51

parkeren Eindhoven Glow

Hoi,

Wij willen op 15 november naar Glow Eindhoven.
Met het openbaar vervoer gaat niet lukken. Het is een slechte aansluiting en we hebben ook een kleuter bij ons, we willen niet teveel met hem hoeven slepen.

Dus willen we met de auto en we kennen de stad helemaal niet. Weet iemand van jullie waar je daar in het centrum goed kan parkeren, met betaalpas of contant geld?

Limi

Limi

24-10-2014 om 19:55

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-10-2014 om 22:58

Chipknip en contant

Maar wij hebben de auto vorig jaar een heel stuk uit het centrum gezet en het laatste stuk gelopen. Het was namelijk nogal erg druk. Vanuit de Montgomerylaan of het TU terrein is het te belopen. Parkeren op winkelcentrum Woensel en daar de bus pakken kan ook.
En niet in het weekend gaan scheelt vast ook wel...

meerhoven? Pendeldienst

op P en R meerhoven ( afslag Veldhoven) kun je parkeren voor 3,50 per 24 uur. Met de bus kun je dan naar de stad( 401,402 en 18) betalen met bankpas en een kaartje voor de bus is 50 cent pp retour.De bussenb stoppen oa midden in het centrum bij PIAZZA en het station.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

25-10-2014 om 22:41

weet niet wat verstandig is

Ik kan me geen voorstelling maken van hoe druk het op die zaterdag zal zijn. We wilden al halverwege de middag gaan om er een hapje te eten en misschien wat te winkelen. Ik hoopte dan nog in de buurt te kunnen parkeren, bijv. in de P1 garage aan de Mathildalaan.

Dochter van 12 en zoon van 5 gaat mee en voor hem hebben we voor 's avonds dan een buggy waar hij nog net in past en waar hij ook in kan slapen als hij instort. Ik heb echt geen zin in ingewikkelde toestanden, zo 's avonds.

Misschien is het verstandiger om nog een jaartje of wat te wachten.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-10-2014 om 22:48

Dat gaat wel lukken denk ik

Daar is op zaterdagmiddag meestal wel plaats.

En deze ligt ook redelijk op de route.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-10-2014 om 22:49

Parkeren in parkeergarage Mathildelaan

Bedoel ik.

Elinde

Elinde

26-10-2014 om 20:47

Parkeergarages

In het centrum zijn verschillende grote parkeergarages. Als je al op zaterdagmiddag gaat is er zeker nog wel plek. Mathildelaan ligt vlakbij het station, dus aan de route van Glow. Verder zijn er nog de garage onder de Heuvelgalerie, Witte Dame, Bijenkorf. Plek genoeg en gewoon met betaalpas of contant geld betalen.
Veel plezier, Glow is echt de moeite waard, maar wel een flink eind lopen.

kaatje66

kaatje66

31-10-2014 om 10:11

p en r meerhoven

Ik adviseer ook de p en r meerhoven, zoals lilian1 zegt. Wij wonen daar in de buurt. Niks zo gemakkellijk als dit. Ruimschoots parkeergelenheid. En binnen 10 minuten in stad. En dat voir 6 euro. Parkeren in stad is stuk duurder. Wij doen dit voortaan altijd.

Tango

Tango

01-11-2014 om 19:11

Waar is het precies in Eindhoven?

Ik kon zo gauw niet zien waar het precies is in Eindhoven maar ik lees o.a. Mathildelaan. Als je niet wilt betalen en je komt in de middag al, zou je aan de andere kant van het spoor kunnen proberen, bijv. Roosje Vosstraat, Aletta Jacobsplein. Je loopt dan zo onder het spoor door en dan rechtsaf naar het centrum. Wij parkeren daar altijd als we naar het Philips Stadion gaan. Niet als er een wedstrijd is hoor, want dan staat het helemaal vol daar.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-11-2014 om 10:44

Dank jullie wel

voor de tips. We hebben besloten toch maar niet te gaan. En er een jaartje ofwat mee te wachten. Te veel gedoe met onze jongste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.