Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Dendy Pearson

Dendy Pearson

29-04-2015 om 09:53

parkeren bij Naturalis

Op 5 mei willen wij met het gezin naar het Naturalis in Leiden. Met de auto. Hoe zit het met parkeren daar?
Het Naturalis adviseerd het openbaar vervoer, maar dat is te kostbaar en te onhandig in ons geval.

er is

een parkeerplaats bij, maar die is wel vrij klein. Wij zijn ook wel eens met de auto gegaan en toen was er plek. Ik zou vooral vroeg komen

Hanne.

Hanne.

29-04-2015 om 10:00

parkeerplaats

Bij naturalis zijn een aantal parkeerplaats (zowel achter het 'nieuwe deel' als tussen het oude en het nieuwe deel in. Maar die is vaak vol. Dan wordt het een kwestie van rondrijden en hopen dat je in de buurt iets vindt.

Dat is me tot nu toe altijd gelukt, maar dan kan zomaar op 15-20 minuten lopen zijn. Ik zou ook zondermeer OV adviseren....(desnoods alleen voor het laatste stuk)

Silke

Silke

29-04-2015 om 10:34

Afzetten

Waarschijnlijk is er hier wel iemand uit Leiden die je kan adviseren, maar je kunt ook met de auto gaan, iedereen afzetten en de chauffeur rijdt een klein stukje ergens een wijk in waarvandaan de bus naar Naturalis gaat.

Silke

Silke

29-04-2015 om 10:35

Als

Dit advies is voor als je geen parkeerplek kunt vinden natuurlijk.

Koentje Koets

Koentje Koets

29-04-2015 om 10:42

je kunt

In de parkeergarage van het LUMC parkeren. Dat is er direct naast.

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 11:03

simpel

Parkeren op een grote parkeerplaats aan de buitenrand van de stad en dan vervoeren ze je gratis naar waar je maar wil in de binnenstad en terug ook weer. Is nog leuk ook want je rijdt meteen al door de stad.

http://portal.leiden.nl/nl/toerisme_vrije_tijd/praktisch/parkeren

Lumc

Wij parkeren altijd in de parkeergarage van het lumc als de parkeerplaats van het naturalis vol is. Vandaar uit is het 5 minuten lopen.

Ook LUMC

Vlakbij en veel plek. Ik ben al vaak in Naturalis geweest maar heb nooit problemen gehad met parkeren.

skik

Dendy Pearson

Dendy Pearson

29-04-2015 om 12:10

Dank!

Kijk, daar heb ik wat aan. Wordt die parkeergarage gewoon aangegeven bij het Naturalis?
Ik ben zelf erg makkelijk, maar mijn lieve echtgenoot heeft een hekel aan zoeken in een vreemde stad Dus ik wil het hem graag zo kunnen voorkauwen.

Fiorucci

Fiorucci

29-04-2015 om 13:14

Dendy

Heb je een tomtom? Dan kun je gewoon aangeven dat je naar LUMC wilt, dan kom je vanzelf bij de parkeergarage. En anders zoek je de routeplannenr van ANWB, die kauwt het ook voor..

idd

Op 5 mei wordt het vast druk en dan zijn de 2 kleine parkeerplaatsen van Naturalis snel vol. Maar de parkeergarage van het LUMC is groot en op 5 minuten lopen. Het LUMC staat heel goed aangegeven hoor, kan niet missen.

Barvaux

Barvaux

29-04-2015 om 14:48

en toch

Is ie shuttlebus vanaf Haagweg veel leuker Ga ik maandag doen naar Boerhaave.
http://www.stadsparkeerplan.com/

Katniss

Katniss

29-04-2015 om 18:49

Inderdaad

Met school parkeren we altijd bij de Haagweg, en gaan daar vandaan met de pendelbus.

Pien

Pien

29-04-2015 om 21:07

LUMC

Zie titel. Op doordeweekse dagen moet je 's morgens vroeg al helemaal naar boven rijden voor een plekje (er is wel altijd plek). Maar op 5 mei zal het in het ziekenhuis rustiger zijn, er zullen poli's gesloten zijn. Je kunt vanuit die garage zo naar Naturalis lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.