Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Barvaux

Barvaux

01-11-2014 om 12:52

Parkeren 4strax Haarlem dinsdag

Mijn zoon moet dinsdagavond naar 4strax in Haarlem en ze dreigen met een ernstig parkeertekort en ook nog eens het probleem dat hij niet het eerste uur aanwezig moet zijn (eerste uur is 18:30, hij moet er 19:15 zijn, ga ik wel eerder alleen om te parkeren dan moet ik wel heel erg vroeg weg en hij moet ook tot over tienen).

Heeft iemand tips om daar te parkeren in de buurt? Het OV valt ook enorm tegen, we zijn bijna anderhalf uur onderweg!

Inholland Haarlem

Bijdorplaan 15
2015 CE Haarlem

Barvaux

Typ op Google zeilweg 350, dat is een bedrijf dat precies tegenover de bijdorplaan is gelegen. Het heeft een parkeerplaats en de ingang van die bedrijfsparkeerplaats is tevens een achterom doorgangsweggetje voor bewoners, dus in principe nooit afgesloten? Op Google is het het gebouw met de blauwe panelen op het dak.

Correctie

Zijlweg 340.
Vlakbij is koffiehuisje 'het koffiehuisje, geopend tot 22.00 zie koffiehuisje.nl

Barvaux

Barvaux

11-01-2015 om 16:33

Tips voor HBO open dag Alkmaar

We mogen woensdag weer Dit keer naar de HBO open avond in Alkmaar. Nog parkeertips of andere tips?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.