Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Barvaux

Barvaux

28-08-2015 om 20:58

Pannenkoekenrestaurant vlak bij hei in bloei?

Kent iemand een pannenkoekenrestaurant vlak bij de hei (die nu in bloei zou moeten staan toch}? Beetje midden Nederland/Veluwe?

Juline

Juline

28-08-2015 om 22:27

Strijland

Pannenkoekenhuis Strijland in Rheden. Vlakbij bezoekerscentrum Veluwezoom en aan de voet van de Posbank. Erg mooi wandelen daar! Zeker nu, want ik zie inderdaad overal paarse hei.

mijk

mijk

28-08-2015 om 22:32

of Carolinahoeve

Strijland is vaak heel druk http://www.decarolinahoeve.nl/

Pannenkoekhuis de Ossenstal in Epe

Dit pannenkoekhuis ligt midden in de bossen en de heidevelden. Het restaurant staat bekend om zijn speciale kruimelige ossenstal-pannekoek van 3 cm hoog, alleen verkrijgbaar in speciale dagen of nov tot maart.
De bossen aldaar worden wel eens de doolhof genoemd omdat menigeen daar verdwaald.

Barvaux

Barvaux

29-08-2015 om 09:01

Bedankt

Zucht, degene voor wie het is vindt de Veluwe tóch te ver. Ik denk dat het Noord-Holland moet worden

mijk

mijk

29-08-2015 om 12:57

oh fijn

Zoiets regelen! Enne ik wist niet beter dan dat de Ossestalpannekoek tegenwoordig niet meer knapperde dus als jou informatie klopt moet ik heel snel naar Epe Flanagan! Zo lekker!

Mijk

Kerstvakantie?

Gezien hun website, zijn ze gewoon open. De dikke ossenstal- pannenkoek wordt in nov tot maart gebakken.
Ideetje voor in de kerstvakantie?!

http://www.ossenstal.nl/agenda.php#pannenkoek

Aan de gracht in Amsterdam

Aan een van de grachten binnen de grachtengordel, ligt de pancake bakery. Wel druk, dus van te voren reserveren.

Evanlyn

Evanlyn

29-08-2015 om 13:50

De Tafelberg

in Blaricum

mijk

mijk

29-08-2015 om 17:53

Er is al een bericht

Naar de familieapp gestuurd Flanagan We hebben das herinneringen liggen

Nogmaals bedankt!

Marieke

Mijk,

Ik ook; als kind uren gelopen omdat we in dat "doolhof" de richting kwijt waren en per toeval bij dit speciale pannenkoekhuis terecht kwamen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.