Off-topic discussies
Barvaux
28-08-2015 om 20:58
Pannenkoekenrestaurant vlak bij hei in bloei?
Kent iemand een pannenkoekenrestaurant vlak bij de hei (die nu in bloei zou moeten staan toch}? Beetje midden Nederland/Veluwe?
Juline
28-08-2015 om 22:27
Strijland
Pannenkoekenhuis Strijland in Rheden. Vlakbij bezoekerscentrum Veluwezoom en aan de voet van de Posbank. Erg mooi wandelen daar! Zeker nu, want ik zie inderdaad overal paarse hei.
mijk
28-08-2015 om 22:32
of Carolinahoeve
Strijland is vaak heel druk http://www.decarolinahoeve.nl/
Flanagan
29-08-2015 om 08:49
Pannenkoekhuis de Ossenstal in Epe
Dit pannenkoekhuis ligt midden in de bossen en de heidevelden. Het restaurant staat bekend om zijn speciale kruimelige ossenstal-pannekoek van 3 cm hoog, alleen verkrijgbaar in speciale dagen of nov tot maart.
De bossen aldaar worden wel eens de doolhof genoemd omdat menigeen daar verdwaald.
Barvaux
29-08-2015 om 09:01
Bedankt
Zucht, degene voor wie het is vindt de Veluwe tóch te ver. Ik denk dat het Noord-Holland moet worden
mijk
29-08-2015 om 12:57
oh fijn
Zoiets regelen! Enne ik wist niet beter dan dat de Ossestalpannekoek tegenwoordig niet meer knapperde dus als jou informatie klopt moet ik heel snel naar Epe Flanagan! Zo lekker!
Mijk
Flanagan
29-08-2015 om 13:29
Kerstvakantie?
Gezien hun website, zijn ze gewoon open. De dikke ossenstal- pannenkoek wordt in nov tot maart gebakken.
Ideetje voor in de kerstvakantie?!
Flanagan
29-08-2015 om 13:31
Aan de gracht in Amsterdam
Aan een van de grachten binnen de grachtengordel, ligt de pancake bakery. Wel druk, dus van te voren reserveren.
mijk
29-08-2015 om 17:53
Er is al een bericht
Naar de familieapp gestuurd Flanagan We hebben das herinneringen liggen
Nogmaals bedankt!
Marieke
Flanagan
29-08-2015 om 19:13
Mijk,
Ik ook; als kind uren gelopen omdat we in dat "doolhof" de richting kwijt waren en per toeval bij dit speciale pannenkoekhuis terecht kwamen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.