Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

ilsepilse

ilsepilse

23-10-2013 om 23:17

Oxxio

Iemand ervaring met deze leverancier van gas en electriciteit ???

werd vandaag op straat aangesproken en zou toch zomaar minder betalen ....ahum??

De wedervragen ook gesteld?

Minder dan wat...???
Hoe weet u wat ik nu betaal...???
en
kunt u mij, zonder verdere informatie, een scherp aanbod doen...???

Dan zeg ik u wel, wanneer u onder mijn huidige prijs bent aangekomen!

Kaaskopje

Kaaskopje

24-10-2013 om 00:37

Ik zeg nooit gelijk toe

Ik heb dit jaar voor het eerst via telefonische verkoop de overstap gemaakt naar een andere energiemaatschappij, maar echt niet op stel en sprong. Ze hebben mij na een aantal dagen teruggebeld, zodat ik eerst kon vergelijken. Leuk en aardig dat ze er vanuit gaan dat ik minder ga betalen, maar dat moet ik eerst zien. Dat ze die aanname doen is zuiver verkooppraat. Meer moet je er niet van maken.

Op de een of andere manier heb ik een aversie tegen Oxxio, maar dat kan heel erg onterecht zijn. Daar zullen Oxxio-klanten meer over kunnen zeggen.

Knurf

Knurf

24-10-2013 om 07:24

Jasam

grappig, dat doet me denken aan een leningverstrekker die mij belde, met de mededeling dat hij mij een stuk minder kon laten betalen voor mijn leningen dan ik nu deed. Toen vroeg ik of ik dan geld toe zou krijgen, aangezien ik geen leningen had ...

Dalarna

Dalarna

24-10-2013 om 09:13

consumentenbond

Sluit je voor 5 november helemaal zonder verplichtingen aan bij de consumentenbond en dan krijg je 5 nov wel te horen hoe goedkoop je kunt zijn: https://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/woning/energieleveranciers/energiecollectief/?actioncode=CB8_l_bespaar_promobox_2

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.