Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

10-07-2016 om 11:41

outletshoppen?

Hoi daar. Mijn dochter wil een keertje outlet-shoppen maar we hebben geen idee waar dat het leukste is. Ik heb (hier?) eens gelezen dat er veel verschil tussen de outlets zit. Qua vakantie/afstand zou roosendaal of roermond leuk zijn en anders een los dagje naar flevoland. Qua kleding is ze een "h&m-type" ze is lang en dun (jeans 27/34) dus niet alles past altijd even makkelijk.

Als iemand ervaringstips heeft met outlet(s) dan lees ik ze graag!

Ligt eraan

Ik vond Flevoland erg tegen vallen. Roermond wat leuker. T zijn voornamelijk overjarige collecties van dure merken. Dus n jeans van 180 euro voor 60. Kleine maatjes zijn er wel veel. Maar H&M prijzen niet zo. Zo heel goedkoop vond ik t niet! Maar misschien omdat ik niet ben van de zogenaamde dure merken.

Eentonig

Paar jaar geleden was het leuk om in Bataviastad te shoppen. Leuk plein met gezellige winkeltjes. Man was laatst weer geweest en vond het veranderd; het aanbod was nogal eentonig geworden.

Yaron

Yaron

10-07-2016 om 17:30

Roermond

Ik vind de outlet in Roermond veel leuker dan Bataviastad, maar ik heb bij beide niets gekocht, ik koop toch liever in de uitverkoop bij gewone winkels, is volgens mij nog goedkoper ook. Als je bij de outlet in Roermond bent uitgekeken kun je zo doorlopen naar het leuke winkelcentrum, in Lelystad moet je eerst weer de auto in en het centrum is ook niet echt leuk daar.

bieb63

bieb63

10-07-2016 om 20:32

waarom?

Als je prima uit de voeten kan met H&M, waarom zou je dan naar zo'n outlet toestand gaan met overdreven dure merken, waar je alsnog een fiks bedrag voor een kledingstuk betaald? Is het het waard? Vaak niet. Het is toch veel leuker en gezelliger om naar een leuke stad te gaan waar je van alles doet en óók nog lekker scoort bij gewone zaken of in de sale?

Ali

Ali

10-07-2016 om 21:43

Roermond dus!

Bieb63 Lekker naar Roermond, dus, want én outlet met keuze én een leuk historisch centrum

Puck

Puck

10-07-2016 om 22:08

Nog steeds te duur

Als je een H&M-type bent dan zal wat prijs betreft elke outlet tegenvallen. De afgeprijsde merkkleding zal nog steeds flink duurder zijn dan de nieuwste collectie van H&M.
Ik kom regelmatig bij Bataviastad, maar dan alleen als ik voor sportkleding ga, die wil ik namelijk graag van Asics hebben en dan ben ik bij de outlet wel voordeliger uit.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-07-2016 om 09:59

Maasmechelen?

Of is dat te ver weg?

Stenna

Stenna

25-07-2016 om 00:54

bleh maasmechelen

Daar vond ik nu niks aan. Dan is Batavia nog wel iets leuker. Maar ik vind ook dat gewone steden eigenlijk veel leuker winkelen zijn dan de outlets (in nederland dan). En echt goedkoop is het ook niet, of je moet speciaal voor 1 bepaald merk gaan ofzo, zoals iemand hierboven. Er zitten wel een paar merken die populair zijn bij (H&M-stijl achtige) jongeren die net wat meer willen. Scotch en Soda, Superdry, enzo

Brianna F

Brianna F

25-07-2016 om 09:04

Roermond

Als je de outlet niks vind, de binnenstad is op loopafstand en heel gezellig.

Roermond!

Als je in de buurt zit van Roosendaal en Roermond, dan zou ik zeker voor Roermond gaan. Maar idd niet verwachten dat je alles voor H&M prijzen weggaat. Wel een aantal winkeltjes (mijn dochter heeft vorig jaar toch ook wel een aantal goedkope shirtjes op de kop getikt) maar het merendeel zijn de duurdere merken die wel leuk afgeprijsd zijn.
Maasmechelen vonden wij nog veel duurder.
We zijn in de outlet geweest van Bataviastad, Roermond, Roosendaal en Maasmechelen. En voor ons steekt Roermond met kop en schouders erbovenuit. Ik zou alleen wel zorgen dat je echt op tijd heen gaat, anders sta je gegarandeerd in de file!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.