Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ouders van nu 10-2016

Hallo lezers,

Voor een onderzoek voor school (sociaal pedagogische hulpverlening) wil ik graag het artikel 'Geen doorsnee tienermoeder' gebruiken dat gepubliceerd is in ouders van nu 10-2016. Op de voorkant van het tijdschrift wordt al een verwijzing gemaakt met: Justien (16) heeft een baby. 'In de klas liet ik mijn echofoto zien'. Omdat ik het zonde vind om dit tijdschrift voor 6 euro te kopen om enkel toegang te hebben tot dit artikel, vroeg ik mij af of iemand mij dit artikel (foto's waarop het artikel leesbaar is, is genoeg) zou willen toesturen als hij/zij het tijdschrift al in huis heeft.

Groeten,
Lisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

05-10-2016 om 19:19

Bibliotheek?

Al bij de tijdschriften in de Bibliotheek gekeken?

Lente

Lente

05-10-2016 om 20:19

Ik ben wel verbaasd

Omdat jij geen 6 euro uit wil geven, moeten willekeurige ouders het artikel voor jou scannen of fotograferen?

Wilgenroosje

Wilgenroosje

05-10-2016 om 20:24

Ach

Een arme student, ik snap het wel een beetje. Ik kan je niet helpen, maar de bibliotheek is inderdaad een goed idee.

Bvd

@lente, TS schrijft of iemand die het blad reeds in bezit heeft, een kopie wilt toesturen. 'Een bij voorbaat vriendelijk bedankt' zou schelen.

Jammergenoeg kan ik TS ook niet helpen.
Heeft de school toevallig niet een exemplaar in de tijdschriftenkast liggen?

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

06-10-2016 om 08:43

Draadje sluiten

Er zijn twee draadjes geopend, beide in de verkeerde rubriek. Dit draadje sluit ik. Het andere draadje gaat naar Vraag en Aanbod.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.