Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-02-2018 om 23:27
Help, ik ben op zoek naar een vrije tijdsbesteding. Zit momenteel nogal vast in mijn leven, ben druk met werk en huishouden, maar daarnaast doe ik niet veel. Ik vind niets leuk als een beetje internetgebruikers en Netflix,. Sporten, ik haat het echt. Welke vorm dan ook. Hobby's heb ik ook al niet. Ik blink nergens in uit. Kortom, ik zoek iets om om handen te hebben en heb dan ook julle hulp en advies hard nodig.
Ik ben midden veertig, Kids redden zich al prima, maar wonen nog wel thuis, man is vaak weg, hij is, in tegenstelling tot mij, wel erg sportief en vaak buiten, weer of geen weer.
Heb wel een goeie vriendin waar ik af en toe mee afspreek, maar die net te ver weg woonT.
Dat het nu winter is, helpt ook niet echt . Ik haat kou. Dus voel me ook echt opgesloten. heb ook echt last van een winterdepressie dit jaar.
Hebben jullie tups of ideeën voor mij?
16-03-2018 om 20:17
Geocaching
God, dat deden wij 18 jaar geleden. Met een motorbootje onder een bruggetje in Amsterdam een containertje tussen de stenen vandaan peuteren. Toen was een gps nog een duur speeltje dat bijna niemand had. Nu heeft bijna iedereen gps..
17-03-2018 om 06:10
niet liegen ad
Pas vanaf 2 mei 2000 was geocaching mogelijk en de eerste cache in Nederland is van 2001.
Wat is er mis mee om het nu te doen? Vonden jouw kinderen het niet leuk?
Wij zijn in 2007 begonnen. Ideaal voor op vakantie. Je vindt de mooiste plekjes en wandelingen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.