Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Pelle

Pelle

28-02-2010 om 11:54

OOQ2: de verbeterde versie en iedereen kan nog mee doen!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraag 31

Zeker weten in de Bijbel, maar ow... waar ook alweer... In Prediker, geloof ik. Maar zonder hoofdstuk en vers, dus dat zal niet genoeg zijn.

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 13:28

Die weet ik (31)

1 Korinthe 13 (eerste boek aan de Korinthiers van Paulus, hoofdstuk 13). Komt die calvinistische opvoeding toch nog eens van pas.
Groetjes
massi

Mispoes, genista

Ik kon het niet úítstaan dat ik hem niet wist, dus toch gegoogled. En mijn bijbelkennis is niet goed

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 13:30

Moet het vers er nog bij?

Het is ook vers 13. Ik heb dat hele hoofdstuk tijdenlang op het prikbord in de wc gehad, bijzonder verheffend.

Ik wist hem ook

Te laat dus!

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 13:38

Rondedansje

Waanzinnig, kan iemand nog iets over de bijbel vragen (liefst Statenvertaling)?
Groetjes
Massi

1 kor. 13....

ik ga me schamen, volgens mij was het zelfs ´onze trouwtekst´ en ik ben het kwijt (net zoals het geloof, maar dat is een heel ander verhaal..)

Biene M.

Biene M.

08-03-2010 om 14:05

Vraag 32

Dat is heel lang geleden, volgens mij eindigt het 2-2.

House vs. god

Ik dacht 2-3 (uiteindelijk dus gewonnen door God - iets in de laatste scene of zo)

Antwoord 33

Barnett Newman?

krin

krin

08-03-2010 om 15:42

Antwoord 33

Mark Rothko

Hmm...

Ik weet geen donder van kunst Maar als ik de url even analyseer, zal het wel een kunstenaar zijn die met een T begint. Gok: Taylor?

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 16:16

Krin heeft 'm

Dat is Rothko, kan niet missen.
Groetjes
Massi (net te laat thuisgekomen)

Snelheid!
genista, starry night, margje van dijk, ijsvogeltje, tirza g, emmawee, ardennen, pennelicker, fladderbeestje, nasha, rymcke, geerke, tonny, imre, polly shearman

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 16:19

Pelle

Pelle tegen Biene: je mag nu nog wel een vraag sturen, diegene die ik nog heb is te makkelijk voor massi ....
Mijn leerlingen zouden zeggen: Doe maar zo, je gaat zien.
Groetjes
Massi

Gerdina

Gerdina

08-03-2010 om 16:24

Antwoord 34

fladderbeestje
kaatje heksevet
geerke
genista
massi nissa
pelle
sinilind
temet
nasha 1st
yta chalne
rode beuk
sus-anne
Anneque
albana
cobi

krin

krin

08-03-2010 om 16:25

Sorry massi

Voordeel van de thuiswerker. Al komt er niet veel van werken zo, natuurlijk

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 16:39

Krin

Ben je gek joh, ik had geluk dat die 1 Korinthe 13 vraag in mijn pauze kwam en verder kijk ik gewoon als ik tijd heb. Zo is het leven. Het hele weekend heb ik wel dertig keer gekeken, maar er was niet een vraag bij die ik ook maar bij benadering wist. Alleen mijn vader wist er eentje .
Groetjes
Massi

Pfoe

Ik heb me helemaal suf getikt, want verwachtte dat de goede antwoorden op 34 met bossen tegelijk zouden komen binnenrollen... LOL! Ik heb er vast te diep ingezeten

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 17:04

Jaaaa

40 jaar

50 dagen

Massi Nissa

Massi Nissa

08-03-2010 om 17:10

Ja pelle

Ik moet nog brood hebben voor morgen, maar zit eindeloos te treuzelen achter de computer omdat ik denk: zo komt er nog een vraag en wat als ik die weet en ik sta bij de bakker mijn kostbare quiztijd te verdoen?
Nou, ik had gelijk. Gooi die CD-vraag er maar in, dan kan ik op de fiets . Of het moet Nirvana zijn ofzo...
Groetjes
Massi

Puck

Puck

08-03-2010 om 17:30

35 wist ik ook

Een heleboel vragen heb ik geen flauw benul van wat het antwoord moet zijn, komt er eens een vraag voorbij waarop ik het antwoord weet ben ik net even een uurtje aan het sporten! En vraag 34 is natuurlijk speciaal in het leven geroepen om Genista te matsen.

Ik let niet op...!! en sini

Jemig, alweer een te makkelijke vraag!! (al had ik natuurlijk kunnen vermoeden dat het voor 1 iemand gesneden koek zou kunnen zijn... en NEE ik heb geen steekpenningen ontvangen )

Sorry Pelle, ik heb de namen geknipt uit de deelnemerslijstjes in de postings, maar schijnbaar had ik nog verder door moeten graven in het archief (nu heb jij weer stof in je oren van het zoeken )

@ Sini: Camel is geweldige muziek!!! (al wist kon ik deze hoes niet thuisbrengen, Genista, volgens mij kunnen wij onze platencollecties wel naast elkaar leggen

Even blond...

WIE is Hammond, ik ken alleen hammondorgels..
Of is het van dat autoprogramma, een van die Engelse presentators??

Gokje auto

Volvo?

hummer ?

(wie is hammond inderdaad)

Haha

vriend weet direct wie het is. Ach ja het is een mannelijke afwijking.

Mannelijke afwijking... (37)

De Porsche 911!

Mien (ot)

Ik geloof inderdaad dat ik dringend eens bij je op de koffie moet Maar ik mocht geen collectors' items van obscure bands meer doen, haha. Of mag de volgende dat weer wel zijn?
Ter geruststelling (?) voor iedereen: wij hebben geen Nirvana in de collectie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.