Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-12-2018 om 19:23

OOL meeting 2019


Phryne Fisher

Phryne Fisher

26-01-2019 om 15:15

Veel plezier!

Veel plezier vanavond!

Doenja

Doenja

26-01-2019 om 15:27

Tonight is the night

Ik moet nog even iemand ophalen van het station voor ik kan gaan rijden.
Er is gereserveerd op de naam Ouders Online en we kunnen inderdaad om vijf uur al terrecht. Heb er enorm veel zin in!

Pirata

Pirata

26-01-2019 om 15:29

Veel plezier

Veel plezier, al ben ik al een paar jaar afwezig.

Emmawee

Emmawee

26-01-2019 om 17:21

Veel plezier!

En bedankt Alkes en Ginny.

Emmawee

Mij valt niks te bedanken ik heb niet meegedaan met de organisatie. Ik zou er vanavond wel bij zijn ware het niet dat ik nu ziek thuis zit. Helaas.

Emmawee

Emmawee

26-01-2019 om 19:01

Alkes

In #87 wens je me sterkte met de gezondheidsproblemen. Vandaar.
Nu wens ik jou dan ook maar beterschap!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

27-01-2019 om 01:03

En thuis

Bedankt voor de gezelligheid dames!

Flavia

Flavia

27-01-2019 om 01:08

Bedankt

Bedankt voor het organiseren Ginny, het was erg gezellig en erg lekker eten.

Flavia

Flavia

27-01-2019 om 01:09

En Doenja natuurlijk!

.

Lou

Lou

27-01-2019 om 01:09

Ook al even thuis

Ik was vroeg weg (en snel weer even terug om te betalen, want dat was ik vergeten.... ) want ik viel ineens om van vermoeidheid. Maar leuk dat het was! Echt super. Dank voor de organisatie en de gezelligheid!

margaretha

margaretha

27-01-2019 om 12:24

net na twaalven

stapte ik het huis weer binnen, slecht weer gehad het laatste stuk van de reis. Bijeenkomst was leuk, indien mogelijk ko ik een volgende keer weer

Alison

Alison

27-01-2019 om 14:47

Net thuis

En ik ben sinds half twee ofzo thuis Ik ging nog even verder. Dadelijk eerst eens even een uurtje slapen want dit was wel erg intensief.
Ik vond het weer heel leuk om iedereen te zien en me te verwonderen over hoe anders iemand in het echt is.
Doenja en Ginny, bedankt voor de organisatie

Tijgeroog

Tijgeroog

27-01-2019 om 22:11

Heel leuk

Ik ben inmiddels ook al weer een tijd thuis. Ik vond het ook erg gezellig, en leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-01-2019 om 00:07

Ja Tijgeroog

Dat vind ik ook het leuke. Het forum gaat daardoor veel meer leven.

En graag gedaan hoor. Was allemaal puur eigen belang

Doenja

Doenja

28-01-2019 om 11:11

Looking back

Wat was het gezellig. Ik heb bijna iedereen kunnen spreken behalve Margaretha (volgende keer!)
De terugreis was ik wel heel moe. Met moeite kon ik mn ogen open houden en viel thuis als n blok in slaap. Wat ik heel fijn vond was dat velen mijn verhaal kenden en vroegen hoe het ging. Ik voelde me daar echt door gesteund. En ik heb weer meer inzicht gekregen waar ik wat aan heb. Dank jullie wel voor de komst en het vertrouwen.

Leuk

Ik vond het ook heel leuk om mensen te ontmoeten. Op de terugweg had ik moeite om de A15 te vinden. Met tomtom, tover allerlei smalle wegen, links water, rechts water, een diepe nacht. Maar ik heb Tiel bereikt.
Namen en nicknamen onthouden, dat lukt me echt niet. Dus buurvrouw, alsnog een ICT-vraagje: kun je in de toekomst wellicht iemand gebruiken die werkt met v.i.m en iets als javascript (geloof ik, ik snap er niets van)?

Tsjor

Klein maar fijn

Doenja en Ginny, bedankt voor de organisatie. Het was een wat kleiner clubje dan anders, en ondanks dat de zieke afwezigen gemist werden, was het zeker niet minder gezellig. Ook erg leuk dat sommige vaste schrijfsters voor het eerst de stap hebben durven zetten en er weer wat meer gezichten achter bekende namen zitten. De locatie hadden de dames van de organisatie erg goed uitgezocht ; heerlijk eten en vlakbij het station en parkeerplaatsen. Dat het even speuren naar de ingang was gaf het geheel nog wat meer cachet. Alleen een beetje jammer dat het gratis pintje er uiteindelijk bij ingeschoten is.

Fransien

Fransien

28-01-2019 om 12:46

Tsjor

Er is werk zat in de IT, wie kan er vim en javascript? En wat wil hij/zij voor werk?

Fransien

Fransien

28-01-2019 om 12:47

Doenja en Ginny

Heel erg bedankt voor de organisatie! het was erg leuk en gezellig.

margaretha

margaretha

28-01-2019 om 13:16

re doenja

Ja jammer dat we niet meer met elkaar gesproken hebben. Ik heb sowieso niet met iedereen gesproken. Daarvoor zaten we ook een beetje te veel op een vaste plek (dus een klein puntje dat misschien een volgende keer anders zou kunnen) . Ben blij dat ik eindelijk de stap heb gezet om te komen

Loslaten

Ik weet het, loslaten. Oudste zoon kijkt of hij ander werk wil. Hij werkt nu o.a. met v.i.m. Ik begrijp zo'n beetje wat dat is in computertaal, maar snap er niks van.Ik wil toch een klein beetje een idee hebben of dat iets wordt waar hij met plezier in kan gaan werken. Veel oude vrienden doen dat al, vooral medestudenten die ooit opgeleid zijn tot leraar (allerlei vakken).
Oké, loslaten. Hij komt er zelf wel uit, beter dan ik dat kan overzien. Hopelijk. Mmmm, loslaten....

Tsjor

Ad Hombre

Ad Hombre

28-01-2019 om 13:27

tsjor

"Oudste zoon kijkt of hij ander werk wil. Hij werkt nu o.a. met v.i.m."

Bedoel je deze vim?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vim_(teksteditor)

Is een soort MS-Word voor Unix, behalve dan dat je er goed programma's in kunt schrijven.

Maar kennis van vim op zich daar krijg je geen baan mee.

Javascript (een programmeertaal) geeft meer mogelijkheden. Zeker als je dat uitbreidt met dingen als Angular, NodeJS & Typescript. Je kunt er ook mobiele apps mee maken in combinatie met bijv. Ionic.

Dat zijn goede vaardigheden in de moderne IT wereld.

Fransien

Fransien

28-01-2019 om 14:09

mocht hij willen praten?

Als hij eens met iemand wil praten (of met meerdere personen) dan kun je contact met mij opnemen. Dan kan hij een dagje of een paar dagen meelopen en kijken wat hij nou leuk vindt. Vanaf wat hij leuk vindt kan hij zijn skills opbouwen, als je alleen van je skills uitgaat kom je niet altijd terecht op een plek waar je past.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-01-2019 om 14:18

Tiel...

Ja daar zaten Kenfan en ik ook bijna...

Voor de rest heb je een goed punt Margaretha. Eigenlijk moet er een verplichte stoelendans na een uur ofzo. Ik heb eigenlijk alleen de rechterkant van de tafel gesproken en dat vind ik jammer. Iets om mee te nemen voor een volgende keer dus.

Ja, zoiets!

Bedankt voor de informatie, dat helpt mij weer wat verder op weg in deze wereld.

Tsjor

Met dank

Bedankt voor het aanbod Fransien. Ik zal het op een gepast moment doorgeven.

Tsjor

Wilgenkatje

Wilgenkatje

29-01-2019 om 19:23

Dank jullie wel !!!

Bij de post vond ik een enveloppe met onbekend handschrift en daarin een prachtige kleurrijke kaart met lieve wensen!! Heel erg bedankt, wat attent van jullie!! Fantastisch!
' volgende meeting ben je er gewoon weer bij' las ik. Nou- dat hoop ik zeker !

Op dit moment heb ik nog weinig te melden. Geduld is een schone zaak. Met medicatie moet mijn schildklier wat rustiger worden voordat de hartcatheterisatie kan worden gedaan. En pas daarna kan de operatie worden gepland. Tussendoor naar de kaakchirurg die een sluimerende infectie zal verwijderen... En geregeld bloedprikken. jaja, 2019 is heel anders begonnen dan ik me had voorgesteld
Met oppassen ga ik stoppen, dochter heeft gelukkig bij de plaatselijke kinderopvang ruimte gevonden voor haar kleintjes. Werk kan ik op korte termijn doen als er wat in te vallen is, dat is fysiek niet zwaar, maar momenteel is het rustig. En over de vakantieperiodes kan ik niks zinnigs zeggen.
Dus maar wat rustig vermaak in en om het huis verzinnen.

Nogmaals erg bedankt !!

wat leuk

Ik begrijp dat er een gezellige bijeenkomst is geweest van forumgebruikers? Wat leuk! Ben best nieuwsgierig naar de schrijvers maar ik zou ‘als de dood’ zijn dat ik ex (zeeer onwaarschijnlijk) of nieuwe vrouw van de ex zou tegenkomen haha. Lijkt me een ongemakkelijke situatie. Ben ik natuurlijk nieuwsgierig of zoiets wel eens is gebeurd? 🙂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.