Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

03-08-2015 om 16:45

OO-meeting 20015 - welkom!


Kaaskopje

Kaaskopje

11-08-2015 om 22:50

Helaas

Geen baan. Bij nader inzien lukt het mij sowieso niet om te komen. Bij deze dus alvast veel plezier.

Celine

Celine

11-08-2015 om 22:51

Steggel

Je kan onder een nieuwe nick gaan (je aanmelden). Dan zie je daar wel of en wie je je,echte naam noemt (of,alleen je voornaam). Als je er een goed gevoel over hebt doe je het wel (evt. maar bij een paar OO-leden. En je,kan toch gewoon eerlijk vertellen dat je anoniem aanwezig,bent? Niet teveel wijn drinken... .

NB Ook ik,hecht aan anonimiteit. Ik zou het ook leuk,vinden, maar ben echt te druk, maar, herken je punt,van de anonimiteit.

Noet

Noet

11-08-2015 om 23:33

steggel

vorige keren hadden we naamkaartjes met je nick er op. eventueel komen daarna de facebook contacten maar dan respecteer je hier elkaars nick. Zo heb ik met meerdere (oud)forum leden diverse hardloopevenementen gedaan maar adressen hebben we nooit uitgewisseld.
Het is maar net wat je zelf prijs wilt geven.

tonny

tonny

12-08-2015 om 11:48

gewoon komen Steggel

Je zet je nick (eventueel een nieuwe) op je naamkaartje, dat is handig om anderen te herkennen met wie je bepaalde gesprekken hebt gedeeld.

De eerste keer is spannend, dat vonden wij allemaal destijds, maar gewoon doen!

tonny

tonny

12-08-2015 om 11:50

@Kaaskopje

he, wat jammer, geen baan! Valt niet mee om moed te houden, maar hoop echt dat er iets langskomt waar ze je wel een plek gunnen!!

Ik hoop dat je toch een gaatje vindt om te komen bij de meeting tzt.

mijk

mijk

12-08-2015 om 11:55

en het was gewoon heel leuk.. Niet meer niet minder. Ah wel meer. Het gevoel dat ik iets gedurfd had dat was nog heel lang heel lekker! Gewoon doen dus....

Mijk

Hortensia

Hortensia

12-08-2015 om 14:12

Kaaskopje

He bah, balen

Christel

Christel

12-08-2015 om 20:15

Mijk

dat herken ik: ik had iets gedurfd. Ik weet nog dat ik na de laatste meeting zo vol adrenaline thuiskwam dat ik die nacht amper geslapen heb. Nu kom ik niet, ik ben van nick gewisseld en niet meer zo bekend.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-08-2015 om 13:10

Oooh dat zou ik wel leuk vinden,

al was het maar om te zien welke gezichten bij welke namen horen, maar ik zou echt niet durven komen naar zo'n meeting. Niet omdat ik bang ben voor vreemde mensen trouwens, maar wel om anonimiteit kwijt te raken. Ik vind trouwens de draadjes voorafgaand aan een meeting en na afloop ook erg leuk om te lezen.

Veel plezier allemaal!

Aagje

Top

Top

13-08-2015 om 13:44

Aagje

Je raakt je anonimiteit niet kwijt. Je krijgt een sticker met een nick erop voor die avond. Voel je je zeker genoeg om er Aagje op te zetten, dan zet je dat er op, zo niet dan een andere nick.
Heb je achteraf een gevoel van: het was leuk, maar wat nu, dan neem je gewoon hier een nieuwe nick.

Ik ben onder een andere nick ooit naar een meeting geweest en het is heel grappig.
Je komt binnen in bv een restaurant, ziet allemaal mensen aan tafeltjes zitten kletsen en dan besef je dat dat heel anders is dan wanneer je normaal een restaurant binnenloopt waar je echt niemand kent.
Hier ken je ook niemand, maar is OO de verbintenis.
Ook leuk is om te merken dat sommige mensen precies zo zijn als ze hier schrijven en anderen weer heel anders.
En iedereen daar is er op uit om een leuke avond te hebben, dus dat komt echt helemaal goed.

Ik kan niet, maar om zoiets een keer te doen is echt leuk.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

13-08-2015 om 18:56

November

Ik heb 10 oktober opgegeven, maar ergens in november vind ik ook prima

Aagje Helderder

Aagje Helderder

14-08-2015 om 12:41

Ha ha Top

Klinkt goed, maar ik ken mezelf: ik zou echt niet meer anoniem zijn na afloop. Ik kan erg goed achter de dijk liggen als ik dat wil, maar daarvoor ga ik dan weer niet naar zo'n bijeenkomst. En luisteren naar een andere naam dan naar die van mezelf is me ook nog nooit gelukt.... Dus is geniet mee vanaf een afstand!

Aagje

Katniss

Katniss

14-08-2015 om 12:44

Ik vind alles best

De vorige meetings heb ik gemist, maar nu ga ik wel wat regelen om erbij te kunnen zijn. Hebben we inmiddels al organisatoren?
Dendy, jij had destijds toch in Houten geregeld? Dat was hartstikke leuk, dus waarom doen we dat niet weer?

Kaaskopje

Kaaskopje

14-08-2015 om 17:17

Tijd heb ik wel

Tijd heb ik wel Tonny . Het is inderdaad zwaar balen, Hortensia.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

14-08-2015 om 21:53

Kattnis

Ik dacht dat er twee meetings in Houten zijn geweest. De eerste heb ik met een andere oo'er gedaan. Dat was reuze gezellig, maar het eten viel best tegen toen. Bedoel jij de andere meeting? Daar was ik niet bij.

Katniss

Katniss

14-08-2015 om 22:23

Dendy

Volgens mij bedoel ik de eerste. Die was inderdaad gezellig maar ik kan me het eten niet meer herinneren. Was toch een buffet?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

14-08-2015 om 22:39

Dat was een buffet. We hebben toen onverwacht heel lekker buiten kunnen zitten in een soort buitenplaatsje.
Het buffet was toen wel eetbaar, maar niet vreselijk geweldig. Toch was dat een hele leuke lokatie, rustig en volgens mij was het toen ook niet zo duur. Zo bleef het voor iedereen haalbaar.
De keer daarvoor was in Almere. Daar was het eten heel lekker, maar was het lastig elkaar te verstaan

Kaaskopje

Kaaskopje

15-08-2015 om 20:17

Die lokatie met het buffet

Vond ik de leukste meeting. Bij de twee andere waarbij ik was vond ik de verstaanbaarheid echt een obstakel.

Fiorucci

Fiorucci

15-08-2015 om 23:10

Kaaskopje

Ja, dat vond ik ook in Almere,dat is de eerste en enige die ik heb bezocht. Lastig om elkaar te spreken was het.

Steggel

Steggel

17-08-2015 om 11:58

misschien toch..

ik denk nog even na. Het lijkt me leuk...

En dan nu nog even drammen; facebook is al genoemd. Oo ers die foto's maken zetten ze misschien achteloos op facebook? of hebben jullie hier wat over afgesproken? (ik ben echt wat paranoide).

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-08-2015 om 12:06

Nee joh

Dat doen oo-ers niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

17-08-2015 om 12:20

Nee hoor

Op meetings zijn vziw nog nooit foto's gemaakt.

Hortensia

Hortensia

17-08-2015 om 12:28

foto's

Hierover kunnen we afspraken maken. Misschien zelfs wel een keihard "gewoon niet doen, ook niet voor eigen gebruik" als mensen zich daar prettiger bij voelen. Ook al ben ik zo ongeveer vergroeid met mijn camera, ik zou zo'n verbod wel respecteren.

Noet

Noet

17-08-2015 om 13:15

Geen foto's

bij de restaurant meetings zijn volgens mij nog nooit foto's gemaakt, wel heb ik zelf een aantal foto's gemaakt bij de wandeling in de uiterwaarden. Maar daar ook gelijk gezegd dat die niet op FB of andere media komen. Ik kwam ze vorige week nog tegen toen ik oude foto bestanden aan het bekijken was (op zoek naar een bepaalde foto) erg leuk. En dan weet ik dus wel de Nick, maar niet de echte naam. Ook heel grappig in een fotoalbum het onderschrift dan.

tonny

tonny

17-08-2015 om 13:44

geen foto's!

Nee, bij een OO-meeting maken we geen foto's. Komen dus niet op Facebook, niet in een whatsapp=groep, niks van dat al. Zo digitaal als we hier zijn, zo 'live aanwezig' zijn we op een meeting.

Puck

Puck

18-08-2015 om 10:11

leuk

Leuk..... weet alleen niet of ik kan, oktober is namelijk al megavol. Organiseren is wel mijn ding, maar sorry Tonny, heb ik momenteel echt geen tijd voor.

Lucerna

Lucerna

18-08-2015 om 15:49

ik ga nog even kijken

Het lijkt me hartstikke leuk, maar mijn weekends lopen erg snel vol, momenteel.

tonny

tonny

18-08-2015 om 21:49

en als we nou eens een saaie maand kiezen, zoals januari?

Kunnen de meeste niet-kunners dan wel? Kijk eens even in je seizoensplanner!

Kaaskopje

Kaaskopje

21-08-2015 om 09:46

Zomaar even gegoogled

Ik kwam dit tegen:

http://www.fortaandeklop.com/brasserie/

Puck

Puck

22-08-2015 om 13:43

Yep

Wanneer het ruim van te voren verder vooruit gepland wordt is de kans groter dat ik wel kan, maar ik beloof nog niets (al vind ik het wel superleuk om een aantal oud-gedienden die ik via fb nog wel "in de gaten houdt" weer eens IRL te zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.