Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Ontspanning vinden met DIY-projecten en ouderschap combineren

Soms wordt het ouderschap zo druk dat je echt een manier nodig hebt om te ontspannen. Ik dacht eraan om een doe-het-zelfproject te starten – misschien zelfs samen met de kinderen! Iemand tips of ervaringen?

Knip-reclame

insectenhotels maken is bij mijn nichtjes een groot succes , google heeft ideeen genoeg, mijn kind van 1derhalf helpt al graag mee met de moestuin, seizoen is nu bijna ten einde maar potjes versieren enz kan nu al , zaden drogen ook, denk aan paprika , gewoon de biologische van de super doet het hier zelfs in de pot goed , labels maken enz

Je kunt in feite bijna alles wat je als ouder moet klussen, samen met je kinderen doen. Leuk zelfs. Ik liet mijn zoontje vroeger wel eens een oud apparaat helemaal uit elkaar schroeven, (het was al stuk) maar dan konden we zien hoe het er aan de binnenkant uitzag. Maar ik denk dat mijn kinderen vooral het samen-doen het leukste vonden. Als ik maar meedeed. (koken-timmeren-verven etc.)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.