Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-11-2013 om 22:28

Online ballet?

Sinds kort zit ik weer op ballet. Nu niet als springerige puber met te lange ledematen, maar als moeder. Twintig jaar verder, twintig kilo verder en met een buik die flink wat maanden kost en inwoning heeft gegeven. En ik vind het leuk! Het is zo puur genieten om weer te dansen.
Nu kan ik vanwege mijn werk twee! weken niet en ik baal. Om het toch een klein beetje bij te houden zoek ik een handig online filmpje met een les. Puur voor de muziek, het tempo en het o ja-gevoel bij de oefening. Ik ben geen beginner, ben er alleen twintig jaar uit geweest. Wie weet een goede site of heeft een tip voor een fijn youtubefilmpje?

Wat leuk Rosa

Kijk op youtube even bij 'New York Ballet workout'. Er zijn ook dvd's van te koop op Amazon. Wat leuk dat je weer bent gaan lessen! Ik was vorig jaar ook weer begonnen (ook twintig jaar ouder en twintig kilo zwaarder) en het was heerlijk! Het heeft alleen niet lang mogen duren, tijdens de tweede les kreeg ik bij een dubbele pirouette een kanjer van een zweepslag waar ik nu, een jaar later nog dusdanig last van heb dat ik mijn balletpakje wel aan de wilgen kan hangen, voor altijd ben ik bang. Veel plezier bij je lessen en geniet ervan!

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.