Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Aussie

Aussie

05-07-2018 om 21:34

Onlangs nog een mooi boek gelezen?


Trouwens...

Dat andere boek wat ze me in de hand duwde was ook fantastisch. Kristin Hannah. The great alone. Had ik zelfvoorzienend niet uitgezocht denk ik, klonk iets te soft en romantisch. Dat was het niet. Vlijmscherp, verontrustend en intelligent geschreven vond ik.

Zelf uitgezocht en net in begonnen: oryx and crake van margaret atwood. Deel 1 van een trilogie, best oud al over een toekomstige wereld die niet zo heel ok is. Heeft wel iets handmaids tale achtigs qua beklemmende sfeer tot nu toe, maar ben nog maar net begonnen.

Ingrid

Laura H

Het klinkt als zo'n slecht geschreven waargebeurd verhaal, maar het is een fascinerend boek. Het gaat over Laura H. die enkele jaren terug met haar man naar het IS kalifaat vertrok en in 2017 ontsnapte. nrc journalist Thomas Rueb ontrafelde het verhaal zover als hij kon. Ik vind dat het dat heel mooi heeft gedaan. Laat zien dat de werkelijkheid veel minder zwart-wit is dan de gemiddelde krantenkop.

Aussie

Aussie

07-03-2019 om 20:02

Kristin Hannah

Dat boek van Kristin Hannah wat je noemde IngridT is zeker prachtig. Heel bijzonder boek! Ik ben nu van diezelfde schrijfster bezig in Alice, het wolvenmeisje. Heel anders, toch boeiend.

Dees

Dees

07-03-2019 om 20:47

Läckberg

De Camilla läckberg serie ben ik nu mee bezig heerlijk.

Grand Hotel Europa

Van Ilja Pfeijffer. Als je niet graag de toerist uithangt, of liever niet één van de heel velen bent,of de toeristen in je stad zat bent, én je houdt van historische schilderkunst (Caravaggio) is dit boek van harte aan te bevelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.