Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Isolde

Isolde

02-06-2013 om 11:39

Ongegeneerd lachen

Ik had daarnet in mijn eentje (de rest van het gezin is niet thuis of ligt nog op bed) ongegeneerd zitten lachen om de filmpjes van Luckytv over Haagse Willy en zijn lachende vrouw Maxima. Ik heb ze al een paar keer gezien en ze zijn te flauw voor woorden maar het zou echt zo kunnen gaan en dan dat Haagse accent erbij, heerlijk. Volgens mij moeten onze koning en koningin daar zelf ook om lachen. Dat kan niet anders.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

02-06-2013 om 12:27

Isolde

Ik vind ze ook leuk, en als ik Maxima nu op tv zie hoor ik dat gehinnik in mijn gedachten..

Isolde

Isolde

02-06-2013 om 12:52

Fiorucci

Dat heb ik nou ook! De manier waarop WA beweegt past zo goed bij dat Haagse accent, ik weet niet wat het is. Vooral in dat vuurwerkfilmpje. Hij staat echt zo te lachen alsof hij echt het zelf afsteekt. En Maxima met haar gore toostje ... Ik lig er steeds weer dubbel om.

Berber.

Berber.

02-06-2013 om 13:21

Ik ook

Ik heb dat laatste filmpje al een paar keer bekeken en iedere keer weer lig ik dubbel om het "Nee, hou maar, ik vind goor ja" van Max. Dat Haags van Willy ('gekkegèt') is ook zo goed gevonden. Het ligt zo voor de hand maar je moet er maar net opkomen. Die Sander is echt briljant.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2013 om 13:51

Ik blijf erom lachen

Ik heb het nu al meerdere keren gezien, maar het is zo ontzettend aanstekelijk. Geweldig gewoon. Ook weer met het provinciebezoek in Groningen. Hij (ik kom even niet op zijn naam) vertelde in DWDD dat het lachje van hemzelf is, dat maakt het eigenlijk alleen nog maar meer aanstekelijk.

Ook

Ik lach er ook steeds hardop om. Het is zoooo grappig! ik ga straks zoeken op internet, goed idee!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tigress

Tigress

09-06-2013 om 15:30

Geweldig

Ik ben zelf haagse en ik vind het geweldig gedaan van Sander. Op zijn website heb ik gelezen dat zijn buren niet meer wakker liggen om zogenaamd 'huiselijk geweld' bij hem thuis, maar dat hij weer bezig is met het maken van een filmpje. Hij doet alles zelf. Ik heb ook erg moeten lachen om een filmpje waarin hij W-A het volkslied laat ehhh-men. Sander heeft verschillende ehh's uit het intervieuw van hem en Maxima met de Nos en Rtl op toonhoogte geknipt en geplakt.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/

Jet

Jet

10-06-2013 om 00:47

Briljant

Zijn die filmpjes. Niet alleen over het Koninks paar. Vraag me af of Bea er om zou kunnen lachen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.