Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Polly Shearman

Polly Shearman

15-07-2013 om 16:40

Omg

Ik ben mezelf weer verloren in allerlei oude draadjes,
ik heb jullie geloof ik wel gemist..
ik was vergeten hoeveel ik van mezelf terug kan vinden hier op OO, van de laatste 10 jaar staat zo ongeveer mijn hele leven hier beschreven,
de bevalling van babyruud... omg... wat heftig om terug te lezen!

groet, Polly

amk

amk

15-07-2013 om 16:48

Hihi pol

ja dat was nog eens een memorabel draadje.
Ik heb je wel gemist.

Ha die pol

Welcome back. En nu krijg ik ineens badkamer-reclame hier op OO... Maar de onze was echt nog niet aan vervanging toe

Vic

Vic

15-07-2013 om 17:05

Ha polly

Ga dan niet meer weg! Hoe is het met je?

P

P

15-07-2013 om 17:50

Nieuw huis?

Ik las elders dat je een nieuw huis had? Het is gelukt dus? Hoeveel slaapkamers?

Polly Shearman

Polly Shearman

15-07-2013 om 20:15

Huis

Ja P een nieuwe huis, we wonen er nu een maand.
Het is een gigantisch groot huis, zeer ruim, en plaats voor alle zes. plus de hond en twee babypoezen die nu ook bij ons wonen.
Een slaapkamer incl badkamer en suite voor ons,
een inpandige garage, een woonkamer van ruim 65m2 met een open keuken in het midden, dus een zitkamer voor, en een eetkamer achter, maar wel allemaal in een ruimte. En dan nog 4 slaapkamers voor onze zoons, incl grote inloopkast en een eigen badkamer.
Het huis lijkt voor ons gemaakt! We zijn hier immer gelukkig.
Het enige wat we nog moeten doen, naast de kleine klussen die we de eerste weken hebben gedaan is, onze badkamer aanpakken, want de indeling is niet handig, we gaan de deur verzetten, en met een hoekbad erin komt er plaats voor een grote inloopdouche waar nu dus een kleine douchebak zit met een deur waar je bijna tegenaan moet staan als je doucht.
Dus met die indeling zijn we nog aan het stoeien.
Dit jaar dus niet op vakantie geweest, vanwege de verhuizing.. maar wonen in een nieuwe huis voelt als een enorme vakantie villa!

Zoals jullie weten heb ik de laaste 1,5 jaar nogal wat veranderingen doorstaan, en daarom geen tijd voor OO gehad, stom eigenlijk want juist iets als OO had het misschien allemaal wat makkelijker gemaakt.
Maar goed, door het lezen van de oude draadjes weet ik weer hoe erg ik jullie mis, hoewel ik met een groot aantal via de sociale media toch wel contact heb gehouden.
Ik hoop dus nu weer vaker hier tekomen,
over een week zit onze vakantie er al weer op, en dan is het weer druk met werk, ik ga ook weer studeren begin sept.. maar ik geloof dat ik nog wel tijd over houd voor OO...

liefs pol

May

May

15-07-2013 om 21:23

Wat toevallig

Geloof het of niet, gisteravond dacht ik 'hoe zou het toch met polly gaan, laat ik eens een berichtje voor haar posten, want ik ben benieuwd..' Wat leuk dat je weer eens langskomt op OO en goed om te horen dat het goed met je gaat! En inderdaad, niet meer weg gaan!

Leuk om van je te horen!

Gewoon weer af en toe meedoen!

Lynna

Lynna

16-07-2013 om 16:49

Leuk dat je er weer bent!

Zie titel

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.