Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

pooh bear

pooh bear

09-08-2014 om 13:56

nog een boekenvraag

Ik lees heel veel verschillende soorten boeken in verschillende genre's
Maar op dit moment zou ik zin hebben om een boek te lezen in het genre van de paardenfluisteraar van Nicolaas Evans en onder de ombuboom van Santa Montefiore.
Ik ga binnenkort een weekje op vakantie lekker buiten en tussen de paarden en andere dieren. En vind het leuk om z'n soort boek mee te nemen.

neteret mut

neteret mut

09-08-2014 om 17:08

andere van Santa Montefiore?

Onder de ombuboom ken ik niet. Ik lees nu Het vlindereiland, van Corina Bomann. Is dat iets?

Tink

Tink

10-08-2014 om 12:20

Evans

... heeft nog meer van die mooie boeken geschreven. De rookspringer was er een van en de andere titel herinner ik me nu even niet.

Ook erg mooi: ken je de boeken van Kuki Gallmann? Waargebeurd, ze beschrijft haar leven in Afrika. Diverse titels, o.a. Ik droomde van Afrika en De nacht van de leeuwen.

pooh bear

pooh bear

10-08-2014 om 12:28

Evans'

Van Evan's heb ik alles gelezen. Die andere boeken ga ik zo even naar kijken die van kuki gallmann klinken erg goed.
Van santa montefiore heb ik eigenlijk wel even genoeg gelezen.

Tink

Tink

10-08-2014 om 19:26

nog meer

Ik heb even mijn leengeschiedenis nagekeken, er waren een paar erg mooie boeken bij en ik vergeet titels altijd zo snel weer

Villa Triste van Lucretia Grindle
Kind van sneeuw, Eowyn Ivey
diverse titels van Philippa Gregory, als je van geschiedenis en hofintriges houdt is dat erg leuk

Ik lees nu Onaantastbaar van Philippe Pozzo di Borgo, hierop is de film Intouchables gebaseerd.
De andere kant van het verhaal heb ik ook gelezen, Jij veranderde mijn leven, geschreven door Abdel Sellou (Driss in de film).
Twee indrukwekkende verhalen.

pooh bear

pooh bear

11-08-2014 om 15:38

kuki gallmann

Heb 2 boeken van kuki gallmann besteld bij de bieb. Ben benieuwd

Tink

Tink

11-09-2014 om 16:45

Pooh bear

En hoe is het bevallen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.