Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

guera

guera

08-07-2013 om 15:43

Niemand last van 'frames'ool site?

Ik merk dat ik geirriteerd ben dat ik alleen maar de frames versie van de OOL site kan gebruiken. Ik ben eigenlijk al weken niet meer hier geweest omdat het op mijn android voor geen meter werkt. En achter de pc vind ik de frames ook heel vervelend met enorm veel reclame en onhandig ingedeeld.....
(Komt er al een android app? )
Anyway ik was benieuwd. Ben ik nou de enige die hier geirriteerd door is ?

Tink

Tink

08-07-2013 om 16:02

Je bent de enige niet

Ik vind het ook niks. Maar goed, we zullen het ermee moeten doen. In 'Alles digitaal' loopt er ook een draadje over.
Overigens gebruik ik gewoon een laptop, maar ik was dat frameloze al zo verschrikkelijk lang gewend. Gebruikte de frames alleen af en toe voor zoeken in het archief, want dat gaat daar veel handiger mee.
Nu ben ik om de haverklap mijn inlog kwijt, heel irritant. Als ik opnieuw inlog kan ik meteen ook niet meer zien welke postings ik al gelezen had. Lastig.
En ik vind de indeling net als jij onhandig.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-07-2013 om 16:17

Even blond doen...

Met frames bedoel je neem ik aan de titels van de rubrieken in het bovenvak, de reacties in het ondervak en de rubrieken en zoekfuncties in het zijvak? Ik gebruik al vanaf het begin niet anders, ook op mijn smartphone. Ik vind het andere juist niet prettig.

Wilma

Wilma

08-07-2013 om 16:19

Blij dat jij blond deed, kaaskopje

Ik gebruik ook alleen deze. Met t onderste vak geel/oranje, die he?

guera

guera

08-07-2013 om 16:35

Hihi

t is inderdaad kwestie van wennen. Maar het went niet echt....ben ik wel meteen van mijn OOL verslaving af. Al die reclame word ik kierewiet van en het scrollt niet handig, maar ja wie ben ik. Ik ga ff bij alles digitaal koekeloeren want heel veel verder heb ik dus nog steeds niet gelezen.....

P

P

08-07-2013 om 16:57

Reclame?

Daar heb je toch adblockers voor? Ik krijg al jaren geen reclame meer te zien ook op andere sites.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-07-2013 om 16:59

Ja die wilma

Kaaskopje

Kaaskopje

08-07-2013 om 17:00

Reclame

Ik vind het eigenlijk ook best meevallen met die reclame. Zodra je een draadje hebt aangeklikt is het weg.

cqcq

cqcq

08-07-2013 om 17:22

Forummen zonder frames

Ontzettend irritant. Maar gelukkig heel gemakkelijk op te lossen. Hieronder de link naar het simpele forum:

http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NF.cgi?template=1

Zet hem bij je favorieten en je kunt weer forummen zonder frams.

Fiorucci

Fiorucci

08-07-2013 om 17:35

Oh?

Ik vind juist zonder frames mega irritant.

Tink

Tink

08-07-2013 om 19:13

Cqcq

Oooh tnx!! Wat fijn, mijn oude forum terug. Hoe doe je dat?

Tink

Tink

08-07-2013 om 19:17

P.s.

Ik heb je posting even gekopieerd in het draadje in Alles Digitaal, zijn ze daar ook op de hoogte

Yeah! bedankt cqcq

Ik kan op mijn mobiel niets met het forum met frames. En ik kon niet meer inloggen in het forum zonder frames. Nu weer wel! Bedankt

Kaaskopje

Kaaskopje

08-07-2013 om 21:57

Op smartphone

Ik heb een snelkoppeling gemaakt voor OO en krijg dan direct OO mét frames. Ik kan alles bedienen.

mirreke

mirreke

09-07-2013 om 13:48

Reclame?? adblock!

Ik heb helemaal geen reclame. Tip, gebruik adblock of adblock plus in middels: een addon waarmee je zo goed als alle reclame blokkeert.

Ik heb iig met ouders online geen last.

Brianna F

Brianna F

09-07-2013 om 16:56

Juist

Geen reclame door een tip hier over een adblock en ik vind dit juist reuze handig, ook op de Ipad.

Ja maar kaaskopje

Wat heb ik eraan dat het forum met frames het wel op jouw smartphone doet?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-07-2013 om 01:38

Fay

Niks) Maar ik wist niet dat het bijzonder was dat het bij mij lukt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.