Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Clowntje

Clowntje

28-09-2017 om 22:42

Netflix inspiratie gezocht

Er was laats een draadje over welke series te kijken op Netflix, dat kan ik echt nergens meer vinden. Maar nieuwe inspiratie heb ik wel nodig.....

Wie heeft er nog een goed tip?
Ik heb al gezien
Modern familie
Suits
Blacklist
Frankie &grace
House ofcards
Mr selfridges
Grilmore girls

Zo ongeveer....
Wat is nog meer leuk?

Oostenrijkse serie en natuurlijk Fargo

Vorstadtweiber.

Een verhaal van een groep vrienden waarbij iedereen iedereen oplicht, bedriegt, vermoordt en waarin iedereen vreemdgaat. Erg vermakelijk, maar wel even verstand op nul, want het is een niemendalletje. Je leert niks van de serie, behalve mooie Duitse uitdrukkingen.

Tweede tip is de serie Fargo.

karin

karin

29-09-2017 om 13:23

hier

Ook aan het kijken. als je van Mr. selfridge houdt is misschien the Paradise ook leuk voor je. Ook een kostuum serie, speelt zich af in 1875.
ook in die stijl, When calls the heart.

Dymo

Dymo

29-09-2017 om 15:29

Designated survivor. Het tweede seizoen is net begonnen, het eerste seizoen kun je lekker bingen.

Triva

Triva

30-09-2017 om 10:21

ja heerlijk

Dymo! Wij zijn net klaar met Paranoid (lijkt wel op Happy Valley, zit ook 1 speler in beide) en nu dus weer terug naar Kiefer.

lieverdje

lieverdje

03-10-2017 om 09:28

ik overweeg netflix

maar wat voor soort series staan daar eigenlijk op? Mijn beeld is dat er vooral misdaadseries op staan...misschien wel de tijdgeest. Game of Thrones is ook al zo duister eigenlijk. Kijken we wel, heel intrigerend maar ik word er niet blij van.

Zijn er ook 'blije' series op Netflix? Kostuumdrama's, of komedie?

Triva

Triva

03-10-2017 om 10:30

lieverdje

Tja The Crown staat er op

Je kunt toch een maand lang gratis lid zijn en dan ook gewoon weer stoppen. Ideaal voor de decembermaand.

Triva

Triva

03-10-2017 om 10:31

oja

https://help.netflix.com/nl/node/16282

Neem dan meteen een groot gratis abo, dan kunnen anderen (kinderen) op hun eigen account kijken en tja wij delen het duurste abo met mijn zwager en een vriendin van mijn oudste Ik zie dat niet als illegaal omdat ze die mogelijkheid gewoon hebben.

vlinder72

vlinder72

03-10-2017 om 10:41

Lieverdje

Er staan meer dan genoeg niet-misdaadseries op netflix. Zoals:

The crown
Call the midwife
Once upon a time
Outlander

En ook series als
The americans
Suits
The good wife

In ieder geval meer dan genoeg voor mensen die niet van misdaadseries houden

Clowntje

Clowntje

03-10-2017 om 12:36

Dank!

Ik kan weer even vooruit, val toch steeds in slaap als ik kijk, dus doe een week over 1 aflevering....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.