Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-04-2019 om 12:48
Ik heb zelf al jaren veel plezier van Headspace, maar zoek nu voor mijn zus zoiets in het Nederlands. Heeft iemand positieve (of juist negatieve) ervaringen? Ik hoor het graag.
03-04-2019 om 20:06
VGZ
Prima app, met een legenda waar je tijdsduur en omstandigheden (liggend, wandelend enz.) kunt instellen.
Hij heet mindfulness coach.
03-04-2019 om 20:48
Radboud
VGZ vind ik vrij gehaast, gek genoeg. Mooie app, maar geen prettige meditaties.
Geen app, maar erg fijne Nederlandstalige meditaties vind je op YouTube, van het Radboud Centrum voor Mindfulness.
04-04-2019 om 09:03
maar...
Je gaat gewoon zitten en doet je ogen dicht. Klaar. Zo mediteer ik al dertig jaar een half uur per dag. Waarom heb je daar een app bij nodig?
04-04-2019 om 10:40
Marga
Omdat ik een geleide meditatie prettiger vind dan het zelf moeten doen. Kwestie van smaak.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.